Direktlänk till inlägg 17 mars 2015

Till ända

Av Malin - 17 mars 2015 19:12

Ja då var denna dag snart till ända, den har gått i raket fart känns det som.
De större barnen har varit sen de kom hem från skolan :) underbara väder :) lilleman har varit gnällig nästan hela dan :( Tove har inte heller varit på sitt bästa humör :( hon har blivit hes o fått hosta så kan va så att hon håller på att bli sjuk med :/ vilket jag tro hon känner av och de gör henne smått galen :( MEN hon har faktisk suttit still :) hon har både suttit och ritat en längre stund och lekt med lera :)

Nu är grabbarna o Tove iväg med pappa och lagar cyklar, lilleman sover så Emma o jag slängde omkull i soffan :) ja Sofie med :) och Lovis sussar hon med.
Borde gå o tan hand om de sista efter middan Meeeen ,, snart :)

Tog en promenad och hämta kidsen på dagis

Dessa tillfällen när Tove har ro och sitta och göra något, värmer lite extra i hjärtat

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 februari 2016 18:57

provar ny blogg portal :) Ni hittar mig på www.nouw.com/mybigfamily ...

Av Malin - 10 februari 2016 12:27

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9993229768"

Ont

Av Malin - 2 februari 2016 15:43

ja de senaste dagarna har jag haft olika sorters smärta, började i torsdags med att Rasmus ringer från skolan att han har ont i magen, åker dit, hittar han ensam i kapprummet med ett blodsocker på 3,1 på pumpen så han kan ha varit lägre, pratar med f...

Av Malin - 20 januari 2016 11:03

ja nu har nästan hela familjen avklarat magsjukan, på måndag kväll åkte Max o Tove dit, sen Liam o sen jag:( barnen har kräkts en gång o sedan varit pigga, själv kan jag inte kräkas så jag blir alltid mycket sämre :( jag låg hela dan igår med en mass...

Av Malin - 18 januari 2016 13:02

dennis hade ju i slutet av veckan ont i magen o mådde illa men blev inget mer. Imorse kl 4 så kräktes Rasmus, RASMUS !!!! Kan säga såhär att magsjuka och diabetes går verkligen inte hand i hand :( innan 5 hade han kräkts igen :( kl 4 hade han inga ke...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards