Alla inlägg den 20 mars 2015

Av Malin - 20 mars 2015 14:38

Nu äntligen ligger de små o sussar, lilleman somnade tidigare som han brukar men bustrollet var snabb o väcka han :/
Det är tredje gången som jag lägger bustrollet, hon behöver verkligen få vila iaf en liten stund varje dag men inte är det lätt inte :(
Nu äntligen så :) dock står casper utanför på altan och spelar trummor på grillen ! Jätte kul *not*
De andra barnen e ute och de hängiga ligger o ser på film, vet inte hur många gånger Max har försökt att vara ute en stund men kommer in nästan på en gång, han orkar inte, men han vill inte vara sjuk o försöker ignorera det men det går inte så bra :(

Syrran blev kvar en stund så vi käkade lunch o surrade, sen kom lillsyrran o minna in en stund med så blev lite mera surr :)

Annars har vi grejat på med trolldeg :) lilleman har stått o grejat han med :) hur länge som helst :)

Nu ska jag ta undan efter lunchen o ge Max lite hostmedicin

Fick ju hem skor som jag beställt :) bl.a Lillemans första par skor :) så söta, Liam var dock inte lika imponerad, lite svårt att gå med skor :)

Av Malin - 20 mars 2015 09:19

Ja nu e jag riktigt less på denna förkylning ! Jag har så ont i halsen och den känns som nått har fastnat i den :(
Inatt ropade Max att han hade kräkts :( han hostar så att han kräks :(
Alla har mer eller mindre ont i halsen och hosta :/ de tre minsta är iaf pigga och full fart på :) men dålig tajming då en annan inte alla hänger med men jag är glad att de är pigga :)

För en stund sedan kom syrran och Tove fick följa med moster o handla :)

Själv har jag nu dammsugit första gången idag, får se hur många gånger de hinner bli under dan.

Har inga planer för dagen utan vi får ta de som de kommer och se vad vi orkar med.
Nu ska jag ich de barn som är hemma ta o fika lite.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards