Alla inlägg den 5 april 2015

Av Malin - 5 april 2015 14:00

Vi mest bara slappar och gör ingeting här i stockholm =) barnen är ute i lekparken, spelar fotboll, går till lill kiosken eller ser på film =) 


Ja som sagt är dom ute en hel del fast vädret inte är det bästa, och igår var olyckan framme =( Emil ramlade och slog handen eller ramlade på den, han minns inte riktigt, och han hade väldigt ont =(  Han var likblek när han kom in, och direkt kom minnesbilder upp i skallen när Max bröt handleden, dom såg likadana ut =(  vi åkte till närmaste närakuten, och självklart hade dom ingen röntgen =(  och då alla hade tagit sig en öl så var det jag som fick köra ! och jag hatar att köra i stockholm,, men jag bad dem titta på Emils hand och se om de trodde det var trasigt eller inte, om det kunde vänta tills idag. Men hon trodde den var trasig =( så vara bara att åka vidare till karolinska, väl framme gock allt ändå väldigt fort,  som tur var så var inget trasigt men en rejäl stukning, alla blev lite chockad och hon som lindade om handen sa att hon var säker på att nått var trasigt.


Idag har han fortfarnde väldigt ont =( och smått frustrerad av smärtan och att han inte kan göra så mycket pga det.

bara hoppas nu att det inte hör av sig och säger att det missat nått,, det har ju hänt förr !


Idag har vi varit en sväng in till barkarby för lite shopping =) blev mest på lager 157 =) gillar den affären =) 

Nnu är jag och barnen hemma medans de andra shoppa vidare,, barnen blev så less och då även jag. mannen behöver köpa skor så han fick åka ivög själv i lugn o ro =) 

vet ej vad vi hittar på sen, äta nån go mat sen får vi se vad vi hittar på. 

Är så himla kallt ute med.

hej svejs 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards