Alla inlägg den 14 april 2015

Av Malin - 14 april 2015 21:41

Min underbara man <3

Så fina blommor mannen fick

Av Malin - 14 april 2015 21:06

Ja den nya veckan har kickat igårn och vi började direkt med kalas =) Min älska man fyllde 37 igår =) stort grattis till dig  min älskade.

Det blev plock och fix hela dagen =) När barnen kom hem så fixade vi tårtor =) hade lovat dom att få hjälpa till med dom som de var bara att hålla det man lovat =) vi hade det riktigt skoj =) lite mycket stök med vad gör det när man har roligt =) 

Vi hade så skoj att jag glömde bort att börja med middan i tid för att hhnna äta innan alla gästerna skulle dyka upp ! ops

Robin var snäll och hämtade pizza så jag var snäll och bjöd han och Sofie  på käk =) 


Det blev en härlig kväll med nära och kära =) gubben fick fina presenter och blommor =)


Idag var det dags för bvc besök och Toves 4 års kontroll ! 

Den gick ju som vänta , inte alls, men förstod jag redan innan, vet egentligen varför hon ska dit ? känns som det är lika bra att habiliteringen sköter de, tog upp det idag när hennes läkare ringde om hon skulle kolla upp det:

Tove har iallafall fått en ny medicin mot hennes överenergi och aggressiva utbrott och även om hon hunnit ätit den tillräckligt länge för att fått full effekt så tycker jag de börjat funnkat lite iallafall =) hon slåss inte lika mycket, inte bits,nyps och klöser oss längre och skriker inte som hon gjorde tidigare, hon tar de mesta lite lugnare och har inte lika bråttom, som man förstår nu mer vad hon säger =)  det känns riktigt bra =) även syskonen märker skillnaden =) hoppas de fortsätter =)

Hon har även fått sitt kedje täcke =) funkar ju sisådär men de kan ju kanske ta ett tag innan hon vant sig.

Nu sussar kidsen och vi degar i soffan och de e bara skit på tvn så tror jag tar o knoppar jag med =)


Av Malin - 14 april 2015 07:42

Gubben o svärmor ?

Vi hade så roligt stora som små små :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards