Alla inlägg den 15 april 2015

Av Malin - 15 april 2015 09:18

Ja jag blir tokig snart :(
Först igår när jag skulle lägga mig så var min Mob laddare spårlöst borta ! Ingen av barnen hade tagit den ( sa dom)
Bad mannen väcka mig imorse så kunde jag ta hans när han for till jobbet så min hann laddas så väckaren skulle ringa. Kom han ihåg att göra det ? NEJ så försov mig såklart :( morfar var snäll o skjutsade skolbarnen så slapp jag stressa de små.
Vakna dock med hel igentäppt näsa, eller ja ena sidan, det spränger i näsan, ögat, skallen o tänderna :( jag håller på bli smått tokig på denna förkylning :( hostan har kommit tillbaka med:/ ingen ide att ringa vårdcentralen nu för ringer man inte prick kl 7 så får man ingen tid :/
Bara leta rätt på Mob laddaren så man är uppe i tid o ringer direkt imorrn bitti, varit förkyld i 4 veckor nu :(
Nu sitt lilleman i vagnen och kikar på frost :) han slocknar nog närsomhelst så då ska jag vila min onda skalle med.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards