Alla inlägg den 16 april 2015

Av Malin - 16 april 2015 21:43

Oj

Av Malin - 16 april 2015 21:11

Ja oj vilken dag det var igår =( mannen fick komma hem då min skalle kändes som den skulle sprängas, helt sjukt vad ont jag hade, vara nära att åka in till akuten och be dom spola näsan fast det är bland det värsta jag nånsin gjort.

Låg hela eftermiddan och kvällen, var uppe en liten stund bara, mamma kom förbi med en värktablett som hjälpte lite grann så jag kunde sova lite iallafall, men låg still på samma plats för så fort jag rörde mig börjde de om.

Har idag fått penicillin och näs sprayer och det känns bättre än vad det gjorde igår ! så nu hoppas jag att denna skit vänder, vill bli pigg nu och komma igång med träningen igen. Trots att jag inte kunnat träna på väldigt länge så har jag ändå gått ner 8 killo tappat 4 cm runt rumpan och 3 cm från varje lår =) så det har ju gått framåt iallafall =)  vikten är inte det viktigaste för mig utan att få vara pigg och orka hänga med barnen =) leka, spela fotboll, bandy ja allt =)


Idag har det inte blivit många knop, orken e inte tillbaka och huvudvärken har inte släppt helt.

Syrran har varit här en stund,, sen har en varit här och bytt vattenmätare, hämtat kids, myst i soffan och sett trassel, busat och dansat =) och lite plock.

Nu ikväll blev det även städ på firman, phu ! det tog lite längre tid än vanligt men de fick ta lite tid då jag inte är hundra pigg.


Nu äntligen så har vi bokat resan =) så den 28/12 smäller det =) då åker vi 4 veckor till chile =)

längtar så =)

En annan rolig grej är att jag  o mannen har köpt nya vigsel ringar =)  mannens var för liten och jag hade tappat stenarna i mina och de skulle bli jättedyrt att köpa nya till den.

så nu har vi nya fina =) ni ska få se bild =)

nä nu lite surr med mannen innan vi kryper till kojs =)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards