Direktlänk till inlägg 19 april 2015

Blåsväder

Av Malin - 19 april 2015 11:58

Söndag igen och det är riktigt blåsväder ute =( såhimla tråkigt då det är ganska varmt och lite sol. Det går inte att att vara ute i detta, känns som man håller på att blåsa bort.

Gubben och några kids trotsade blåsten och for iväg till stugan.

Själv ska jag fara iväg och städa på firman, känns sisådär, min skalle värker som satan =( håller på att bli smått galen på denna hemska värk som inte vill släppa =( ingen ork heller för den delen, vill bli pigg NU !

Helgen har gått i rasande fart som vanligt då det är helg, i fredags var Sofie och Lovis här nästan hela dan =) sen kom Robin med och stannande och åt här med =) Christian och Meiya kom en sväng med, vi kollade lets dance, åt lite smått och gott, sen tittade vi på taken 3 =) den är så himla bra =) sett den 2 gånger nu =) bäst av dom 3 filmerna =)


Igår så var vi och firade Camilla som fyllt år och vi fick såå gott fika =) och det blev en massa surr. De kom hit sen och vi köpte mat och käkade gott och sen blev de surr och sen tittade vi på gamla bilder =) så roligt att titta på kort man inte tittat på väldigt länge =)


Nä nu ska jag rycka upp mig och fara så städningen blir av.

För sen ska vi åka till barnens kusin Simon som fyller 7 år idag =)

Grattis spinke =) vi syns om ett tag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 februari 2016 18:57

provar ny blogg portal :) Ni hittar mig på www.nouw.com/mybigfamily ...

Av Malin - 10 februari 2016 12:27

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9993229768"

Ont

Av Malin - 2 februari 2016 15:43

ja de senaste dagarna har jag haft olika sorters smärta, började i torsdags med att Rasmus ringer från skolan att han har ont i magen, åker dit, hittar han ensam i kapprummet med ett blodsocker på 3,1 på pumpen så han kan ha varit lägre, pratar med f...

Av Malin - 20 januari 2016 11:03

ja nu har nästan hela familjen avklarat magsjukan, på måndag kväll åkte Max o Tove dit, sen Liam o sen jag:( barnen har kräkts en gång o sedan varit pigga, själv kan jag inte kräkas så jag blir alltid mycket sämre :( jag låg hela dan igår med en mass...

Av Malin - 18 januari 2016 13:02

dennis hade ju i slutet av veckan ont i magen o mådde illa men blev inget mer. Imorse kl 4 så kräktes Rasmus, RASMUS !!!! Kan säga såhär att magsjuka och diabetes går verkligen inte hand i hand :( innan 5 hade han kräkts igen :( kl 4 hade han inga ke...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards