Alla inlägg den 25 april 2015

Av Malin - 25 april 2015 21:37

Ja nu är helgen här, Igår hade Robin,Sofie och Lovis här =)  På dan var barnen inte på det roligaste humöret men det bara ta de som de kommer även om det är rätt jobbigt för stunden =/

lite senare hade barnen kompisar här och det var ute mest hela tiden, ena kompisen stannade över på middag =)

även Robin och Sofie =)

det blev grillat =) gott gott.

Sen tittade vi på Lets dance, barnen slocknade eftersom =) några i sängarna, nån på golvet och nån i soffan =)

När det var slut så slog vi på en film, även Robin och Richi somnade ha ha ha

var bara jag, Sofie och Lovis vaken.

och helt plötsligt var kl närmare halv två, ops

Idag fick vi en rejäl sovmorgon =) riktigt härligt,

Sedan efter vi fått i oss frukost så for Richi och några av barnen till stugan och jag, Emma och Liam stannade hemma, så jag började plcoka och rensa bland papper, och grejer på bänken i köket och sedan vidare med att plocka och rensa lite kläder.

en del tvätt har blivit tvättade, och barnens rum har jag rensat i. dammsöge och haft mig ! inte det roligaste lördagsnöjet men ack så skönt när det är gjort.

har även grejat lite i tvättstugan och nere i Dennis rum.

ätit middag och sen bara tagit det lugnt.

Nu är det film på tvn igen och barnen valde så de ser karlsson på taket, do som är vaken vill säga =)

är inget fan av den filmen men barnen skrattar gott =)

Nu ska jag slå ner rumpan i soffan en stund med.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards