Alla inlägg den 8 maj 2015

Av Malin - 8 maj 2015 22:21

Ja tisdags blev de kalas hela kvällen och det var en mycket glad nöjd tjej som kröp till sängs på kvällen :) hon fick så många fina presenter :) tack alla som firade vår Emma :)
Igår var de dags för kalas igen :)
Då var det min tur att fylla år :) fast jag inte tyckte att nån behövde fira mig så blev jag firad ändå :)
Dagen blev väldigt lång, först ut var utvecklings samtal och utskrivnings samtal på dagis :) så härligt att få höra alla fina ord om våra barn :) man blir alldeles varm i hjärtat <3
Liam fick vara med fröknarna o alla barnen medans vi hade samtalet :) han hade så skoj :) så skoj att han blev så trött att han inte orkade va vaken då vi handlade :) så jag gav upp handlingen hihi och åkte hem.
Blev att fixa och dona
Barnen hade ett j-la trots humör hela eftermiddan :/ Ghaaaaa ! Varför hamnar de i trots samtidigt ? Vet ju att det går över men när man är mitt upp i det så kan man nästan slita av sitt hår :/ om bara de kunde va en i taget iaf ;)
Besök fick jag och fina presenter :) så dagen blev ändå sååå bra :)
Tack alla för fina presenter :)
För ett tag sen nämnde jag för gubben att jag ville ha en cykel och igår kväll så kom han med en :) blev lite paff men ack så glad :-) tack snälla älskling <3
Idag var de små lediga från dagis, hela morron blev de mys och bus, lilleman hade myror i brallan o var busigare än vanligt :)
Sen blev det en tur till habiliteringen med Tove.
Det var dags för mätningar av hennes muskler och det hade blivit bättre sen förra gången :) hurra så härligt :) hon var så duktig :) hon tycker det är så roligt att få träffa sin sjukgymnast :) o de förstår jag för hon har en fantastisk sjukgymnast :)
Hon lyssnar alltid på vad vi har att säga o gör allt för att hjälpa oss :)
Nu ska hon även kolla upp de finns en cykel i toves storlek så hon med kan få cykla :-)
Sen var det dags att brumma hem och åka med Rasmus till sköterskan på vårdcentralen. Han har fått nå konstiga utslag som klias som bara den:/
2 sköterskor och en läkare kollade på dom men ingen hade npn aning om vad de kunde va !
De skrev ut salva och allergi tabletter.
Men dumt nog kom aldrig recepten in till Apoteket så kunde inte hämta ut de :(
Får kolla imorrn om de kommit då ! Och hoppas dessa utslag försvinner.
Sen hem och fixa middag och vänta på vänner som kom o fira mig :)
Nu har barnen lagt sig och jag slappar i soffan innan det är dags att krypa kojs.
Nu hoppas jag det blir bra väder imorrn så vi kan vara ute lite :)
Natti

Trött kille när vi skulle handla ;)

Min fina cykel :)

Slänger in en bild på lillemans härliga lockar :-)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards