Alla inlägg den 9 maj 2015

Av Malin - 9 maj 2015 15:17

Mannen for iväg tidit imorse med några av grabbarna =) de for till garaget och skruva i fyrhjulingarna.

Vi andra som va kvar hemma låg kvar i sängen och drog oss en liten stund =)

Vi gjorde pannkaka till frukost =) mumma, passa på då mannen inte var hemma då han  inte alls gillar det =)

sen blev det plcok och städ innan i kläddes på oss och promenerade bort till garaget vi med =) Tove skulle stanna med pappa men väl där ånrade hon sig.

vi hämtade bilden som vi hade där då de lagat den och så for vi och köpte lite glass =)

Nu är det bara jag och lilleman hemma och han sover ute i vagnen så det är galet tyst här, har slagit på en tvätt och  kollat runt lite på datan.

Emma och Tove promenerade med Robin och Sofie och Lovis in till stan =)

om ett tag dyker nog alla upp igen och det blir åter igen full rulle =)


har inget inplanerat för kvällen, Robin och Sofie kommer, och mest troligt skulle jag tro att gubben och några av barnen far en sväng till stugan. Vi måste fixa lite grejer där innan vi kan börja sova där, det ska bla målas om och fixa till 2 rum och nått måste vi göra med hallen, den är så trång och mörk =( jag sitter och klurar och planerar påhur vi ska fixa till där =)


Nä nu hör jag att lilleman vaknat ute i vagnen,

hej hej


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards