Alla inlägg den 8 juni 2015

Av Malin - 8 juni 2015 23:30

Hemma igen (sen ett tag) från bilbingo :) oh inte hade vi nån tur med oss idag heller ! Ingen vinst, men vet den kanske kommer när man minst anar det :)
Barnen var i säng när jag kom hem så jag kunde bänka mig i soffan o titta på fotboll :) är ingen som brukar titta på fotboll eller sport överhuvudtaget men just fotbolls em o vm tittar jag gärna på , herrar som damer :) så nu sitter jag ensam i soffan o tittar på Sverige och just nu ser det bra ut :)
Får se om jag orkar se hela, upp tidigt imorrn o fixa fika o bad väska till Rasmus som ska iväg o bada med skolan, hämta cykeln som han har hos mormor o morfar då han ska cykla. Sen lämna alla och även lämna Liam o hos Sofie o Lovis medans jag åker till Emmas skola för utv samtal.
Så ja jag borde inte sitta här utan borde krypa till kojs jag med :)

Av Malin - 8 juni 2015 11:40

Ja nu e jag tillbaka :) fr se om jag kommer ihåg allt vi gjort :)
Vi har iaf haft kalas för Dennis :) vår fina son nr 2 i barnskaran :) hela 16 år fyllde han, svårt att förstå att han blivit så stor, var ju inte alls länge sen vi fick han :)
Och på fredag går han ut nian :)
Vi har även haft kalas för casper som fyllde 6 :) han som precis kommit :) och nu slutar han dagis och börjar förskoleklass :)
Ja tiden går fort när man har roligt :)
Gubben har grejat på o fixat i stugan så förra söndagen flyttade vi upp till sommarstället :) oj oj vad vi trivs där :)
Vi njuter för fulla muggar och fortsätter greja med de sista :) kommer bli så svårt att flytta hem till hösten :/ men de får vi ta då. Skulle mer än gärna bo där uppe :) vem vet en vacker dag kanske de blir så :)

Värsta förkylningen blev vi drabbad av åter igen :(
Så satans less på alla sjukor nu så jag tro jag blir knäpp !
O åter igen fick vi ställa in lillemans operation igen :( verkar som förkylningen satte sig värst hos han , han har fortfarande hosta o snor kvar :( jag verkar vara sist ut att få denna skit, jag hoppas så att det är över på väldigt länge efter detta.
Denna vecka är sista skolveckan :) sen ett härligt sommarlov :) som vi längtar efter sovmorgon :)
Mest jag o de större barnen ha ha ha :)
Ev får dagisbarnen gå nån dag på dagis tror Tove behöver det men vi kollar av läget o ser hur vi gör som :)

Nu längtar vi så efter lite värme, satans less på dess kalla, blåsiga o regnig dagar
Nu vill vi ha en massa sol så man vara ute och fika, äta, o bada :)

Nu sussar lilleman och vi väntar på att skol o dagisbarnen ska sluta så vi kan åka upp till stugan igen.
Ikväll ska jag iväg på bilbingo :) skoj skoj
Så håll tummarna för vinst :)

I 16 år har denna fina kille förgyllt våra liv :) liten börjar bli stor , en så snäll o omtänksam kille med ett hjärta av guld
Så tacksam att just du kom till oss :) vi älskar dig Dennis

I 6 år har detta bustroll förgyllt våra liv :) den lugna lilla killen har nu blivit ett litet bustroll o världens charmör :) snällare än snällast och så mån om alla :)) så tacksam att just du kom till oss :) vi älskar dig så casper :)

Äntligen fick Tove en cykel med :) så nu ska de tränas på att cykla :)
Hon blev så glad så våra lilla tjej :)

Vagnarna till Chile resan är fixad :) komma bli så bra så :)

Lilleman i sina fina mössa från pojpo :)
Och den behövs verkligen ännu då värmen inte behagat sig för att dyka upp

Älskade bustroll :)
Som dock är inne i ett litet skov så just nu är det lite mycket värk i benen :(

Fick världens finaste present av Max :)

Fick även världens finaste av Robin o Sofie med men har inte bild på de :( men ska fixa bild ska ni få se :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards