Direktlänk till inlägg 17 juni 2015

Snart hemgång

Av Malin - 17 juni 2015 22:37

Imorse kom pappa och hade med sig farfar, farbror och Emil och Hampus :)
Jätteskoj :) det blivit en massa information idag med!
Nu räknar vi ut allt själva och det är både roligt och skrämmande. Farmor, Jenni och jojo kom hit en sväng med när de var på väg hem till de andra hemma :) skoj skoj :)

Efter middag så fick vi byta rum till ett gästrum även det roligt och lite skrämmande.
Mannen och alla for hem och kvar jag och Rasmus. Rasmus vill va kvar i de andra rummet och jag förstår han lite, här finns inga kanaler och ingen dvd så blir lite långtråkigt. Vi har kollat lite på datan , spelat lite spel .
Rasmus socker sjönk och han kändes sig lite skakig :(
Lite otäckt när man är ensam med han :( men de ordnade till sig ?
Nu spelar han lite på telefon och strax ska vi lägga oss.
Imorgon kl 13 ska vi träffa doktorn och efter det ska vi åka hem ? ska bli så härligt att få komma hem till alla ? som jag saknat dom ??
Även lite nervöst :/ men de kommer nog gå bra ?

Kul med besök :)

Nytt rum och snart hemgång ?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 februari 2016 18:57

provar ny blogg portal :) Ni hittar mig på www.nouw.com/mybigfamily ...

Av Malin - 10 februari 2016 12:27

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9993229768"

Ont

Av Malin - 2 februari 2016 15:43

ja de senaste dagarna har jag haft olika sorters smärta, började i torsdags med att Rasmus ringer från skolan att han har ont i magen, åker dit, hittar han ensam i kapprummet med ett blodsocker på 3,1 på pumpen så han kan ha varit lägre, pratar med f...

Av Malin - 20 januari 2016 11:03

ja nu har nästan hela familjen avklarat magsjukan, på måndag kväll åkte Max o Tove dit, sen Liam o sen jag:( barnen har kräkts en gång o sedan varit pigga, själv kan jag inte kräkas så jag blir alltid mycket sämre :( jag låg hela dan igår med en mass...

Av Malin - 18 januari 2016 13:02

dennis hade ju i slutet av veckan ont i magen o mådde illa men blev inget mer. Imorse kl 4 så kräktes Rasmus, RASMUS !!!! Kan säga såhär att magsjuka och diabetes går verkligen inte hand i hand :( innan 5 hade han kräkts igen :( kl 4 hade han inga ke...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards