Alla inlägg den 10 juli 2015

Av Malin - 10 juli 2015 00:55

ja tiden springer iväg och på söndag har det redan gått dyra veckor sedan vi åkte in med Rasmus och han fick diagnosen diabetes. Det har gått upp o ner mest känslomässigt.
Rasmus få Depp stunder (som varit få) har blivit mindre o mindre och har nu så gott som inga alls :)
Vi lär oss hela tiden och visst de går bättre o bättre varje dag, och man få gå mycket på känn och kolla av hur han reagerar på olika saker. Vi fortsätter leva och göra precis som vi brukar fast på ett annat sätt :)
Vi tog tjuren vid hornen direkt och tog en tripp till barnens farmor o farfar i Stockholm och besökte grönan med goda vänner :) det fick hur bra som helst :) fast visst var det nervigt.
Varmt och skönt hade vi det med :) så härligt.
Sen vi kom hem har vädret varit uselt, precis som barnens humör :( även mitt. Så himla tråkigt med detta regn.
Hoppas så att solen vill komma tillbaka så man kan njuta av sommaren.
Och även slippa alla dessa sjukdomar. Några av barnen har varit snoriga o hostiga och idag blev de en tur till farbror doktor med lilleman :( öroninflammation igen och ny antibiotika kur :(
Hoppas det vänder snabbt nu för nätterna har inte varit roliga :/
Ikväll har barnen haft otroligt svårt att komma till ro och precis slocknat phu!
Tänkte lägga mig jag med men känns som att det inte är nån ide då jag snart ska kolla Rasmus blodsocker. Får se om jag slår på en film eller lägger mig och vilar lite bara.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards