Alla inlägg den 24 augusti 2015

Av Malin - 24 augusti 2015 10:00

Ja nu är det pirrigt i magen, Alla barnen är idag ivg på skola och dagis och det känns väldgt konstigt måste jg säga.

Lämnade av alla imorse även Rasmus, han promenerade glatt iväg in till skolan,SJÄLV ! fic dölja paniken jag hade, men inte var det lätt inte, Jag vet ju att han kommerfixa detta galant, och har koll på sin diabetes då vi inte är med men det är ändå nytt och han är ju bara ett barn som lätt glömmer då dom är mitt upp i nått skoj. Måste tänka postivt nu annars kommer jag gå sönder av oro.

Tur han har kusin Hampus som finns nära till hands och som satt sig in i diabetesen lite, skönt att ha lite trygghet nära, han är guld värd.


Helgen rusade förbi och vi har njutit massor av det fina vädret =) lilleman äter inte alvedon längre och busar på som aldrig förr =) de små såren han har eter operation läker bra och ser jättefina ut, trodde aldrig skulle gå så här smidigt, men ack så skönt.


Rutinerna för alla börja sakta men säert falla på plats, men blir nog bättre när vi flyttar hem från stugan,, ilket blir denna vecka, skulle tro på onsdag. Måste städa in och i huset hemma och vädra och så och sen få hem all packning,, det brukar ta sin lill tid. Men det tur vi har nära =)


Nu ska jag börja lite smått här hemma medans kidsen är iväg.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards