Alla inlägg den 9 november 2015

Av Malin - 9 november 2015 09:14

ja nu är det bara denna dag kvar, sedan är det dags imorgon.

Ja jag börjar faktiskt bli lite små nervös, Imorgon är det dags för Rasmus att få pump, som han längtat, men nu är det ju som nytt igen, man ska lära sig allt med den och komma in i rutiner med den med. Jag hoppas innerligt att det kommer gå bra och att han kommer trivas med den , annars blir det till att börja om från början igen med pennor. 

Jag hatar denna sjukdom mer och mer för varje dag, helt sjukt vad lite man visste om denna sjukdom, Rasmus har nu haft diabetes typ 1 i 5 månader och man lär sig något nytt om denna sjukdom varje dag, när man väl tycker att det funkar ok så dyker något annat upp, man går på helspänn hela tiden. 

Det tar på enormt, bara en sån grej som när han vägrar äta frukost, vad tusan gör man ? Rasmus har aldrig varit en frukost människa och måste han få i sig frukost, det är jätte viktigt,  

Ja det är sånna saker hela tiden, samt åldern, trots, hormoner, ja 


Men i morgon hoppas jag att det blir som en ny början och att allt nu kommer fungera lättare. 

man kan bara hoppas

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards