Direktlänk till inlägg 12 november 2015

sjuk

Av Malin - 12 november 2015 10:17

ja är det inte de ena så är det de andra, 

förkylningen har hittat hit, Richi och jag har den tagit tag i mest, men även de två minsta är snoriga med inte dåliga än så länge iaf. 

Efter  natten till igår var man nog slut ändå, efter en massa pumpstrul och inte mycket alls vi förstod oss på. men som löste sig tillsut men ack så slut man var.

och på de hela då denn jävla förkylningen, natten inatt var rätt ok, pumpen larmade två gånger, först för att blodsockret var lågt, dubbelkollade och det var bra men insulinet var stängt en stund, sen larm att det hade startat, så helt ok.

mitt huvud då är inte ok, inte kroppen heller. Tror jag aldrig kännt mig så slut i kropp och knopp =(  hatar att må såhär, har inte tid med det heller, 

orkar inget och har massor att göra, och inte orka man göra  nått med barnen så de blir extra rastlösa. 

blev tråkigt inlägg detta så lika bra att sluta, kliva upp ur soffan och och tryck i sig lite alvedon.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 februari 2016 18:57

provar ny blogg portal :) Ni hittar mig på www.nouw.com/mybigfamily ...

Av Malin - 10 februari 2016 12:27

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9993229768"

Ont

Av Malin - 2 februari 2016 15:43

ja de senaste dagarna har jag haft olika sorters smärta, började i torsdags med att Rasmus ringer från skolan att han har ont i magen, åker dit, hittar han ensam i kapprummet med ett blodsocker på 3,1 på pumpen så han kan ha varit lägre, pratar med f...

Av Malin - 20 januari 2016 11:03

ja nu har nästan hela familjen avklarat magsjukan, på måndag kväll åkte Max o Tove dit, sen Liam o sen jag:( barnen har kräkts en gång o sedan varit pigga, själv kan jag inte kräkas så jag blir alltid mycket sämre :( jag låg hela dan igår med en mass...

Av Malin - 18 januari 2016 13:02

dennis hade ju i slutet av veckan ont i magen o mådde illa men blev inget mer. Imorse kl 4 så kräktes Rasmus, RASMUS !!!! Kan säga såhär att magsjuka och diabetes går verkligen inte hand i hand :( innan 5 hade han kräkts igen :( kl 4 hade han inga ke...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards