Alla inlägg den 13 november 2015

Av Malin - 13 november 2015 21:00

ja jag blir smått tokig, galen på att må så här :/ jag känn mig helt väck, allt e jobbigt, minsta lilla rörelse gör ont, hela förmiddan kände jag mig svimfärdig :(
Och som vanligt när jag är förkyld ger rösten vika :/
Richi är oxå hängig och ni kan ju tänka er vad roligt kidsen har när både mamma o pappa är dåliga !
Barnen verkar klara sig än så länge (peppar peppar) helt ok så jag hoppas de fortsätter så.
Rasmus va tillbaka i skolan sen han fick pump och de gick lika bra som vanligt :)
Nu när vi kommit in i det hela lite mer o börjar kännas rätt bra ja då är det dags att byta insulin i pumpen och infusion set som de heter, alltså slangen och nerverna kommer direkt :(
Första eller andra gången vi gör de men första gången blev vi ju guidad men de kommer nog gå bra de med, hoppas jag :)
Natten inatt gick bara bra så jag hoppas denna oxå blir bra.
Här händer inte mycket, de små nattas, de två stora är iväg med polare och två ritar och två kollar på datan :) själv ligg jag i soffan o glor på idol, typ de enda ja orkar.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards