Alla inlägg den 2 februari 2016

Ont

Av Malin - 2 februari 2016 15:43

ja de senaste dagarna har jag haft olika sorters smärta, började i torsdags med att Rasmus ringer från skolan att han har ont i magen, åker dit, hittar han ensam i kapprummet med ett blodsocker på 3,1 på pumpen så han kan ha varit lägre, pratar med fröken som inte bry sig och slänger ur sig saker om Rasmus som är kränkande :( tar med mig Rasmus o åker hem.
Väl hemma går ett ljus upp och får så ont i mamma hjärtat, R får ingen hjälp eller stöttning i skolan, bara skäll,
En fröken som inte bryr sig alls och inte lyssnar, påpekat så många gånger att Rasmus inte får lämnas ensam! Tänk om han hade svimmat av o varit själv ? Hon vill verkligen inte förstå sig på diabetes.
Det är inte första gången det händer, så nu väntar möte med rektorn.
Sen så ringer förskole chefen o berättar att toves resurs inte får gå med henne på träningsbad,
Fattar inget !
Så åter igen ont i mamma hjärtat,
Varför kan inte barn med särskilda behov få den hjälp de behöver?

I helgen började jag få tandvärk ?
Var till Tandis igår och de greja på och sen kl 15 igår har jag haft en fruktansvärd smärta och inga värktabletter har hjälpt :(
De har blivit bara värre o värre :(
Vsr tillbaka till Tandis imorse och de slipade lite o fick nå värktabletter och antibiotika,
tabletterna hjälpte typ en timme sen är helvetet tillbaka !
Har en fruktansvärd smärta och tabletterna hjälper inte :(
Jag håller på bli tokig av smärtan och barnen ser lite chockade ut av se mamma sin ser ut såhär !
Jag hoppas verkligen antibiotikan kickar in snart för detta pallar jag inte länge

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards