Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Malin - 4 juni 2010 16:23

Våran lillprins fyller år idag =)

japp imorse kl 06:45 för ett år sedan föddes våran minsta prins, helt fantastisk på alla vis =)

ett år sedan, kan ej fatta  att de redan gått ett år sedan han kom till oss,,

ja tiden går fort allt för fort,

dagen har varit rätt lugn och kommer fortsätta vara de,,

blir mer kalas på måndag,, i helgen var många av firarna borta så vi har två kalas,,

Bästis Vera  och tjejerna kom förbi på en snabbfika innan de skulle iväg,, gulliga ni =)

sen kommer de några kompisar till oss och de andra på måndag,, men skönt med att få de uppdelat lite, har ju en förmåga att bli lite mycket,,


igår var jag   och de minsta ner till syster en stund,, en alldeles för kort stund men blir ofta de då de e en massa hämtningar av barn,, men skoj att äntligen kommit dit =)


igårkväll hade Dennis match, skoj skoj, de förlorade med 1-0 men vad gör de dom hade roligt och var sååå duktiga,


väl hemma la vi barnen sedan gick jag och duscha, (lånar mamma och pappas då våran dusch ännu ej fungerar,, ) då jag kom hem hade mannen damsugit och torka golv,, ohhhhh vad underbart snällt,, så himla skönt att få slippa göra de ibland,,

sen skulle vi se this is it men den somna jag ifrån =)


nä nu måste jag få undan innan gästerna kommer,


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards