Alla inlägg under december 2013

Av Malin - 31 december 2013 13:45

Tjejerna på bild igår med brosan och killarna idag :-)

Varm i hjärtat då man ser vilka fina barn man har :) ??

Av Malin - 30 december 2013 22:30

Bjussar på lite bilder :-)

Kvällsmys med stora syster :)

Av Malin - 30 december 2013 14:07

Blev en lång natt! Liam ville äta varannan timme och vid första måltiden så låg vi och snacka en timme :)
Så han var ju snäll bara hungrig ;)
Tove vaknade och var vaken nästan hela natten ! Även hon snäll men kunde inte sova.

Var måttligt trött när väckaren ringde kl 8 för såklart så sovde ju alla då !

Men då vi hade en tid att passa var de bara att göra sig klar.

Halv tio var vi på sjukhuset för liams sista koll.
Allt såg bra ut ;) han hade gått ner lite vikt så det var ju jättebra. Lite gul har han blivit så det skulle vi hålla koll på.
Sen var det dags för pku prov vilket inte var det lättaste :/
Svårt att hitta nå kärl och när det väl hitta så ville de inte komma nå blod :/ över en timme tog det innan det var klart !
Men nu allt klart och han fick än en gång ok stämpel :-)

Nu hemma och vila framför fönstret :) och jag i soffan,
Eftervärkarna idag är hemska ;( plus massa gaser i magen och inte kunnat gå på toa än för nr 2 :(
Hoppas magen kommer igång snart för denna smärta är inte rolig.
Nu väntar vi på mannen som vart på vift. Hoppas han kommer snart.

Av Malin - 29 december 2013 10:14

Ja det blev mycket vaket inatt ! Sov korta stunder då med lilleman på bröstet.
Han hatar verkligen att klä av sig och och byta blöja :/ då blir det mycket grin så man får försöka va snabb .

Nu har han dock slocknat så ska försöka vila jag med.

Behövligt då även mina hemska eftervärkar håller mig vaken med. Satan så ont de gör.

Nu går det utmärkt att sova lite ;)

Av Malin - 29 december 2013 00:18

Har en liten kille med
Magont ;( så lär bli en lång natt :(
Stackars liten :(

Av Malin - 28 december 2013 10:37

Finaste Lill prinsen som man inte kan sluta titta på :)
Så snäll och go :)
Fick ok stämpel så om en stund åker vi hem
Till de andra :)

Av Malin - 28 december 2013 06:25

Kl 21:11 den 27/12 föddes världens finaste lilla prins :-) Dennis LIAM emilio forsman ??
Det tog sin lilla tid men nu är han äntligen här :)
Kommer fl berättelse längre fram :)

Finaste lilla prinsen ??

Av Malin - 27 december 2013 00:31

Ja åter igen så kan jag inte sova ;( inte ovanligt men ack så irriterande :/

Beslutet är taget och ni får veta imorgon om det kommer en prins eller inte ;)
Mitt beslut känns nu helt ok och tror att det blir bra ;)

Nu ska jag bara hoppas att jag får mig lite sömn dagarna blir ju så otroligt långa när nätterna nästan är lika lång som dagen ;(

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards