Alla inlägg under oktober 2010

Av Malin - 25 oktober 2010 13:53

Ja nu äntligen har vi kunnat duscha igen =) badrummet e nu så gott som färdigt,, bara lite små fix, en helt otroligt härlig känsla,,

och superfint blev de dessutom,, känns lite overkliget faktiskt =)


i övrigt rullar allt på,, tiden springer iväg och nu e snart oktober slut,,

mår faktiskt lite bättre så jag hoppas att jag får fortsätta var de ,,

halsen dock börja spöka men om jag ignorera de så försvinn de säkert =)

i veckan blir de plugg plugg och åter plugg,,

2 prov står på schemat och inget känns direkt nå vidare,, aja bara bita ihop,, inte mycket kvar nu,,


har köpt några få julklappar idag,, och de e ju bättre än inga =) brukar ju alltid va ute i sista stund,, fyndade även 2 presenter till mannen jag tänkte han skulle få när han kommer hem =)


nä nu e de dags att ta ut vovven som förresten fyller 1 idag =)

innan de e dags att hämta barnen.

Av Malin - 21 oktober 2010 09:45

Ja imorse var de kallt,, dock tyckte barnen att kunde ju fått kommit lite snö på en gång,, men de vill inte jag,, snön kan få komma till jul och stanna tills efter nyår sen kan den få försvinna igen =)


idag blir de fogning =) så underbart,, känn mig som barnen på julafton haha,, sen bara grejerna som skall dit =)

till helgen skall de här duschas =)


i övrigt så fortsätter jag må dåligt,, inte roligt alls,, hoppas de kommer på snart vad fanken de kan vara,,

barnen e pigga än så länge, de små har börjat hosta igen =(

men jag hoppas de inte blir nå mer,,

nä nu skall hunden på en prommis och sedan blir de matteboken igen

oh

Av Malin - 20 oktober 2010 13:21

nu e de inte länge kvar =)

allt e på plats i badrummet,, skall bara fogas nu =) sedan få in lite grejer men de måste inhandlas först men de kommer huvudsaken att vi kan använda toan och dusch =)


i övrig,, matte matte matte snacka om skittråkig =( och inte fattar jag nått heller hmm,, aja skam den som ger sig

=)

Av Malin - 19 oktober 2010 08:20

har en spännande dag framför mig idag =)

även lite smånervöst men skoj skoj,,,


sen så lägger de golvet ikväll,, blev en massa annat småfix igår, och de tar ju tid de med,, men snart så kan vi duscha =) på fredag har jag blivit lovad, så hoppas på de =)


nu har två kommit iväg till skolan,, och nu skall vi andra göra oss klara och komma iväg till dagis,,

Dennis har sån praktik dag så han skall vara med de små på dagis idag,, skojigt,,

nä bäst att jalla jalla

Av Malin - 18 oktober 2010 14:23

Snart, mycket snart kan vi äntligen duscha här hemma =) badrummet e nu snart klart efter siså där 8 månader,, men den som väntar på nått gott =)

bäst av allt de kommer bli såååå fint =) samtidigt känns de lite konstigt,, vi har aldrig haft nått så fint haha =)

barnen som ritat på tapeter lister som fattas här och där projekt som e halvklara,, hm vi låter som en prefekt familj för arga snickaren hahaha =)


i övrig så är detta den bästa dagen på länge ingen huvudvärk än så länge idag, och magen har inte värkt och kroppen har vart lite piggare än vanligt,, och det är sååå skönt,, hoppas de får förbli så nu ett BRA tag,,


har även fått till pannkaks smeten till middan, den står och gottar sig i kylen,, så nu skall de bara fixas litee sylt och grädde innan jag hämtar kidsen

Av Malin - 15 oktober 2010 09:36

Härliga fredag är äntlligen här =)


hunnit varit till grannkärringa och fixa lite mera jobb åt na,, hon får ju inte bli sysslolös haha =) skämt osido vart och fixat mössor till några av barnen,, =) så nu längtar vi tills de hamnar på huvudna,, =)

e ju lite kallare nu så dags att fixa lite varmare på skallen åt dem,

hunden har vart och busat på lägdan =) behövligt och skojigt,,

för en annan med att röra på fläsket =)

man blir så lat då man studerar, fastklistrad i soffan mest hela tiden,,

och vad skall jag göra nu jo dimpa ner bakdelen i soffan och glo i böckerna,,

och hoppas man fattar något av de man läst

Av Malin - 14 oktober 2010 07:30

ja idag var de små vaken tidigt,, innan mannen ens farit till jobbet, vilket är jätteovanligt,, oh jag hade ingen lust alls att kliva upp =) men de vara att masa sig upp,,

nu har vi alla fikat i lugn och utan stress härligt man kanske borde sluta snoosa =)

och vi skall börja få på oss ytterkläderna och göra oss klara för skola och dagis,,

sedan blir de mattenboken promenad med hunden och kurering som står på schemat, ja säkert en och annan tvätt med



Hmm

Av Malin - 13 oktober 2010 13:27

nu var det så där länge sedan igen man printade ner något här,,

men de e mycket,,

plus att jag vart förkyld så länge med ständig huvudvärk,, =(

bihålorna som spökar,

e fortfarande inte bra och huvudet värker ännu =(

allmänt slut, ingen ork finns de heller,, detta är verkligen inge roligt, och hjälpen man får här på vc är inget direkt man hurra över,,


barnen e iaf pigga nu de e huvudsaken,, de två minsta hostar lite än men är pigg så jag hoppas vi får vara det ett tag nu =)

annars rullar de på och man försöker göra alla måsten,


badrummet e nu snart klart (hoppas jag )

de skall ev börja kakla i helgen jippi =)

snart snart så kan de här duschas =)

det skall bli så härligt att få de klart,,


nä kl tickar hunden skall ut och barn hämtas

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards