Alla inlägg under november 2010

Av Malin - 30 november 2010 08:41

förstår inte varför denna trötthet inte kan släppa =( igår somnade jag då jag la barnen 7 hmm vaknade till och däckade sedan i soffan,, imorse ja försov vi oss lite,, men vi hann men ojojoj så trött jag e,,, det är inte skoj.


i helgen har vi haft besök från stockholm och i lördags var jag vill en vän o träffade lite mammor utan barn,, käka go mat och hade e super trevligt =)


har försökt rensa lite grejer men de går sakta, men hellre de än inte alls.


till veckan har jag mitt andra bm besök,, spännande och veckan efter så e de dags för ett till ul =)

hoppas vi får se då om det är en liten Figo vi väntar eller en lillasyster =)


nu skall jag få i mig någe i magen och sen krypa ner igen tro jag, hej hej



Av Malin - 23 november 2010 09:23

Ja idag var de en trött mamma och trötta barn,, men men bara att kliva upp,, fast som Rasmus sa,, varför väcker du oss nu, ser du inte att de inte e morron än =) haha inte lätt,, på sommaren blir de ju aldrig kväll,,,


de man gjort idag är skjutsa barnen och vart ute med hunden,, lite fika har de blivit med,,

nu tror jag att jag kryper ner en stund innan de e dags att röja lite här om de går,, får se vad kroppen säger.

OJ

Av Malin - 22 november 2010 12:24

Nu var de verkligen länge sedan,, men men så e de,,

får se om jag fortsätter blogga eller ger upp,,


just nu rullar de mesta på,, barnen e pigga och krya *peppar peppar* hunden halvgalen som vanligt =) mannen jobbar och jobbar,,

själv har man blivit sjukskriven så nu e de en nervös väntan på att få höra beslutet,, godkänner dom de inte kommer jag lätt bli halvgalen,,

men hoppas på bra besked SNARAST,,


annars e de som vanligt, lever med smärta dagligen´, men de går tack vara att man vet att de kommer gå över då den lille behagar sig att komma ut =)

har ju kommit lite mer än halv vägs nu så de känns bra,,


nu väntar kakan i ugnen på att får komma ut och de skall bli spännande att se hur den smakar =)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards