Alla inlägg under september 2012

Av Malin - 28 september 2012 22:16

Duktig som jag är lyckades jag trycka tillåt inte att bloggen kommer åt mina bilder :( man är för snabb på knapparna, hur gör jag nu för att ändra ? Det är på appen på telefonen och hittar inte vart jag ändrar :/

Hm

Av Malin - 28 september 2012 22:10

Lyckades göra nå knas så bilderna kommer snart

Av Malin - 28 september 2012 22:09

Ja nu e rummen nästan klar ;) och jag e riktigt nöjd ;) mannen kom hem med en ny lampa ;) fina maskros lampan jag velat ha sååå länge ;) och den blev så fin så,
Och blev även så nöjd över vår fin väggtext ;)
Tapeten kom upp med och även den lika fin ;) men ack så slut vi är nu, de är inte de lättaste att greja och serva barn och tvätt och städ och allt va det är, men så värt det när man ser slut resultat ;)
Här säckade barnen ja de små iaf tidigt efter bus och ute lek mest hela dan ;)
De större ligg och kika på datorn och mellan barnen ligger och surrar då de har kusinen på övernattning ;)
Själv skall jag nu fortsätta titta på filmen kärleken checkar in ;)

Bjuder på två bilder med ;)

Av Malin - 27 september 2012 20:12

Tove blev feberfri fort så det var skönt ;) dock lyckades hon ramla och slå hål i läppen och fick bitmärken fram under munnen av tänderna :( blir en tur till doktorn imorrn och visa upp det, tur läker de bra.
Sen kom febern tillbaka men nu var de Emils tur :( han låg hela dan igår :( febern borta idag men han har varit hängig men nu på eftermiddan har han blivit riktigt pigg ;)
Seeen emellan allt har vi hunnit tagit bort en vägg mellan matrum och tvrum ;) blev så bra och idag har jag och Jenni målat och grejat så imorrn ska bara fond tapeten upp så är tv rummet klart ;) och de blev riktigt bra ;)
Så ljust och fint ;)
Nu har de små somnat och jag skall ta och slå ner rumpan i soffan en stund och bara va ett slag innan jag med kryper till sängs, ska bara invänta gubben som varit på vift ;)

Av Malin - 25 september 2012 10:50

Ja ska sjukdomarna börja nu igen ;( lilla Tove fick feber igår kväll ;( och knappt sovit något inatt ;( casper drömmer massor och har oxå svårt att sova;( men han kom ner till oss och kunde sova vidare som tur var,
Galet trött imorse ;(
Tur de är full fart på de andra och hoppas det förblir så,
Dagen hittills har varit segare ön allt segast :/
Trist väder ute med ;(
Men nu skall vi hämta de små på dagis så lär de bli lite mer fart här hemma ;)

Av Malin - 24 september 2012 09:58

Ja helgen e slut och även även mitt huvud e alldeles slut ;( så trött idag, märkte inte ens att jag slog av väckaren :/
Så vi kom igång alldeles för sent men alla kom iväg i tid.
Hade tänkt hunnit med massor idag men men än har jag inte fått nått gjort :(
Har konstant ont i magen ;( mina föräldraledighets dagar är slut på söndag :( och vet inte alla hur framtiden kommer att se ut :( och de gör att jg har ont i magen och sömnen skall vi inte prata om :(
Bara hoppas på att vi kommer på en bra lösning.
Nä nu ska jag lyfta rumpan från soffa och få lite gjort innan jag ska hämta de små på dagis.

Av Malin - 21 september 2012 22:18

Nu har vi kalasat klart för idag ;)
En mycket nöjd kille som
Somnade gott ;)
Alla somnade gott så fort de la sig ;) inkl mannen så nu har jag tvn för mig själv ;) men finns ju inget bra att se på :/ men orkar inte titta länge ändå, skall krypa ner jag med, mina fötter värker och min rygg ska vi inte prata om ;( men går nog över, så småningom.
I morgon skall mannen och några av grabbarna åka på lastbils mässa ;) så hemma blir de jag, Emma och de två minsta ;) så vi tänkte ha en mysdag ;) och hoppas på bra väder så vi kan vara ute en sväng med ;) och köpa hem lite goo mat ;)

Nä nu e de dags att krypa ner

Av Malin - 21 september 2012 15:25

När jag liks är här inne skriver jag ett kort inlägg ;)
Investerade i en ny åkpåse till lill sessan våran ;) och den är toppen och jättefin dessutom, och matcher hennes vrålåk perfekt ;)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards