Alla inlägg under mars 2012

Av Malin - 29 mars 2012 20:32

Ja jag känner mig trött och orkeslös och känns som jag inte får någe alls gjort =(

våren e på ingång och det är så härligt,, cyklarna har åkt fram och barnen vill gärna vara ute tills de skall gå och lägga sig =)

Visst är det underbart att våren kommer men samtidgt så är jag sååå less på all j-la sand som är överallt =/ och lill trollet som kryper i det och drar sanden runt runt överallt =/


Just nu har mannen klättrat lite i jobbet och med det innebär det även att han är borta mycket =( vilket vi inte alls är van och rätt jobbigt tycker både jag och barnen,, men men så e det nu.

så till veckan blir han borta en hel del så i helgen skall vi umgås  så mycket vi bara kan.


Imorrn är det små lediga från dagis så vi hoppas på bra väder så vi an vara ute och plocka lite på gården,, sen måste jag ringa tandläkaren =( hemska tanke,, hatar verkligen tandläkaren och dyrt är det också.

Av Malin - 16 mars 2012 22:30

Dagarna rullar på i rask takt,, och nu har vår lilla prinsessa fyllt 1 år =) vart har de året tagit vägen =/ tisdag den 13 mars var den stora dagen, och såklart kalas =) vilket även innebar otroligt fina presenter =) som vanligt  när det är kalas var Tove inte på sitt bästa humör, ingen kalas tjeje hon inte =/ när alla gått började hon lkea och greja =)

men hon hade även några knepiga utslag så hon mådde nog inte hundra,, men efter det så har hon varit som vanligt.

Igår fick jag någe ryck och rensade barnens rum, vilket var behövligt, trist men ack så skönt då det var klart, och som alltid när rummen e städade så leker de som bäst =)

fortsatte med lite mer rensning idag, känns skönt att blivit av med lite skräp.


Ikväll hade vi besök av nya vänner =) barnen var så förväntansfulla ja vi med =) men de väntade och  väntade och väntade =)

vi fikade och surrade och hade de trevligt =) barnen lekade och hade sååå skojigt =)  ser fram emot tills vi ses nästa gång =) så härliga människor.


Fick även tråkiga besked från andra goa goa vänner =( beklagar verkligen er förlust, massa kramar till er.


Nu är jag trött i luvan så tror att jag gör som resten av familjen och kryper ner jag med.



Av Malin - 1 mars 2012 22:32

Ja äntligen är vi hemma =) och åter tillbaka till fullt ös medvetslös =) sjukt mycket att göra, försöker inte stressa men det går inge  vidare =/

Iaf resan hem gick hur bra som helst,, så härligt då allt bara flyter på =) och med oss följde barnens faster =)

Idag har de större barnen haft sportdag med skolan så de har varit i slalombacken hela dan =) även ikväll =)


Ikväll har vi andra varit på kalas för lilla Elin som fyllt 3 år =) det var skoj att träffa  grannfamiljen igen =) det var alldeles för länge nu =/

trötta barn somnade på en gång.

själv sitter jag nu här ensam, hamnde här vid datorn fast jag skulle vika tvätt =) får se om tvätten blir vikt eller om den får vänta tills imorgon,, skulle nog behöva sova lite,, då jag åter igen sover som en kratta =(

nåja lämna datorn först är ett steg i rätt riktigtning =)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards