Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Malin - 24 februari 2011 13:23

Ja jag har en helt värdelös bm,, hon måste vara den sämsta jag nånsin träffat,,

har nyss kommit hem från besöket hos henne,,

först undrade hon vad jag gjorde där, hmm ja de borde hon ju veta,

sen sa att ja allt se ju bra ut så jag förstår inte vad du gör här,, aja jag bad henne mäta magen och kolla hjärtljuden,, magen har fortfarande inte växt, och hjärtljuden var uppe i 175 i närmnare 15 min innan de gick ner till 145

oki sa nu e allt bra,,


sen är det så att om  mitt ul se bra ut till veckan så är det bestämt att då jag gått 37+0 skall jag få en retning,, nä hon har inte tid,, och sen ledig,, tidigaste tid hon har att ge mig är den 18 mars fast läkaren skrivit i journalen att senast den 17 mars skall vi ha fått vår lille bebis,, ja hon e helt väck,,


nu sitt jag här och funderar över hjärtljuden,, tänk om de blir så igen, de vet jag ju inte, ska jag ringa in eller vad,, kan bara bli så eller,,


ja inte fasen blir man hjälpt av gå till bm som man borde

Av Malin - 24 februari 2011 08:55

Ja nu är snart denna vecka slut,, den har gått riktigt fort =) trots att jag inte gjort många knop,,

förkylningen sitter i som bara den, värst nattetid men de e som de brukar,, inte är det roligt inte =(

barnen kom iväg som vanligt imorse utan större bekymmer, de små var så lycklig för att pappa kom hem och skjutsade dem till dagis =)

skönt för mamma med =) de e rätt tungt nu att lyfta in Casper  i bilen, han är ju inte en liten kille direkt =) mammas lilla sumo =)


Idag är det dags för bm besök igen,, hoppas allt se bra ut det vore rätt skönt,, men de återstår att se.

 i övrig tro jag att jag skall börja fixa en del av middan nu då jag känn mig någorlunda pigg och kan vara med barnen lite extra då de kommer hem.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards