Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Malin - 7 augusti 2012 22:51

Regnet har fortsatt hela dan ;(
Och inte blev de någe film mys heller :( barnen har varit otroligt rastlösa och helt hopplösa idag ;( jag e nu helt slut :/ men de är som när set blir sommarlov, en omställning mot för de man e van och nu då samma igen, och uppspelta och pratar om vad de gjort på dagis och förklara för syskon som inte alltid så gärna vill lyssna :/
Sen när de små väl somnat så kommer de stora in med buller och bång så vips var de små vakna igen och hade ingen tanke på att somna om igen :(
Nu sussar de iaf och jag pustar ut i soffan, skulle gå och ta en bastu men när barnens sovning drog ut på tiden blev de inte av :( imorrn kanske.
Var iaf hem en sväng och fick lite städat, skönt bara resten av huset kvar phu ;)

Av Malin - 7 augusti 2012 10:16

Ja just nu sitter jag på dagis och lilltrollet hon har redan hunnit leka själv med de andra nu i en halv timme och bry sig inte alls om vart mamma är ;) grabbarna dom håller koll på mig och vill gärna va upp i mig :/ men nu har även de börjat leka.

Det är ett riktigt tråkväder ute ;( regnar oh regnar så himla tråkigt ;( men stugan behöver en städning då de klippte gräset igår och får in de hemska gräset, och det är överallt ::/
Sen blir de nog film mys och bara kura i soffan med de små ;)
Och hoppas att solen vill komma tillbaka.
Behöver åka hem
Och städa huset med och vädra,e lite instängt då vi inte bott hemma sedan slutet av maj ;)
Så måste städa in oss innan vi flyttar hem, när vi nu gör det :-)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards