Alla inlägg den 28 augusti 2013

Av Malin - 28 augusti 2013 19:33

Gubben smet så jag kommer fortfarande inte in i tvättstuga ;(
Lillfian håller på att somna. Storfian är ute ;) och grabbarna är iväg med pappa ;) och lilleman lever rövarn i magen :)
Ska iväg till sjukhuset med Max för röntgen ! Typiskt så har mannen möte hela dan och får ju ej följa med in :( tur att moster Erika är snäll och döljer med oss och går in med Max på röntgen ;) nu bara hoppas att det inte är nått trasigt!

När lillfia somnat tror jag att jag slår omkull mig i soffan och bara slappar ;) är otroligt trött idag.

Av Malin - 28 augusti 2013 11:37

Då var detta kalas över ;) dina presenter Fick han och han var nöjd :)
Blev en lång kväll ;)

Tråkigt nog så ramlade Max igår och gjorde illa tummen. Den är nu svullen och blå och han har svårt att röra den !
Har varit till vc men fick bara träffa sköterskan så nu måste vi tillbaka halv 4 för att träffa doktorn ;( hm varför inte få träffa dn doktor på en gång !

I övrig så måste det tvättas ;( dock sen vi flytta rum så står det en soffa i vägen för att kunna komma in i tvättstugan :( så de måste gubben fixa idag !

Nu mysa med Max innan vi ska hämta hem de andra ;)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards