Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Malin - 3 mars 2009 16:42

ojojoojoj snacka om att han chockar en idag,,

nu har Emil och Dennis fått följa med Robin på träningen hans sen skall de bara hem och äta och sen iväg och titta på Rebeckas träning,,


och på onsdag  vill de ta med sig dom till sundsvall imorrn  hmm men de får vi se hur de bli som,, hoppas detta i sitter i e tag så man slipper tonårstrotsen ett tag =)


Emma e alldeles slut från badet och grinig,, vill va med rabecka hela tiden,, men jag förstår henne med,, tänk att va ensam tjej bland alla grabbarna och så kommer de in en tjej som  pyssalr om henne smika henne och hon får parym mm,,

ja hon gå ju på små moln,,

detta gör nästan så jag  håller tummar och tår att läkaren såg rätt så hon får sig en lillasyster,, lillgumman min

Av Malin - 3 mars 2009 14:20

Måste ju bara skriva av mig vilken underbar grabb  vi har,,

vilken 15 åring tar med sig sina småsyskon på badet tillsammans med tjejen,,

joo våran ,, Robin och hans tjej Rebecka kom hem och hämtade Dennis ,Emil och Emma och tog med sig dom till badet,, snacka om förvånad jag blev,,men ack så glad,,


man blir ju så stolt över att ha denna underbara son,, ja hans tjej med,,

ni e verkligen toppen  Robin och Rebecka,,

hoppas att Rebecka stannar läänge i familjen,, hon e verkligen en toppen tjej,,


jag uppskattar verkligen de ni gjorde idag,,

kramar till er

Av Malin - 3 mars 2009 09:49

Ja då har de blivit en ny vecka,, sportlov och allt,, trodde man skulle få sig sovmornar men inte då,, mina morgontrötta kids är uppe med tuppen gahh

jag som längtat efter lite mer sömn hahaha där fick man ,,

Idag var Max vaken redan kl 5 hmm han fick sitta i vår säng,, dock när han precis somna om strax innan 8 då vakna de andra jaha,,


Igår ringde telen, de var läkaren på Mvc jag blev sjukskriven i 4 till att börja med, så nu e de fullt upp ett tag framöver, med ul på lördag och sen bm på tisdag och sen ul av njurarna på ons och sen veckan efter läkarbesök,,

men då går tiden iaf,, =)

nu får man gå och vara nervös över vad f-kassan bestäm sig för,, =(


dan rullade på bra igår och helt plötsligt var de middagsdags,, dan gick så fort,, men de var bra för efter mat och dusch smet jag till vera och per och kika på lilltrollet, verkligen en sötnos ni fått grattis igen,,


Det var även skönt att bara komma iväg och surra lite själv hmm tror vi får göra de till en måndags tradition lr vad säg du Vera hahahaha,,


Nä nu skall man ta och plocka undan frukosten sen skall dennis och emil iväg med robin och rebecka på badet,,

vi andra skall nog ta en tur till kvantum och sen va ute en stund,,

tjop

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards