Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Malin - 10 mars 2009 17:23

kikar man in igen då,,

skall de börja redan,, har legat med sammandragningar hela eftermiddan, en del rätt onda och del som känns,,

har nån nu av och till med men mycket lugnar som tur är,,

att man skall drabbas av allt möjligt,, hmm inte konstigt att jag inte gillar att vara gravid =)

nu får man hoppas att de kommer hålla sig lungt några veckor vill inte att han skall komma nu,,


skall ta och lägga mig en stund till i soffan nu då barnen ser på film, Rasmus har varit på värsta sur humöret,, så bäst man passa på,,

sn skall vi ju iväg och hämta Robin

Av Malin - 10 mars 2009 11:22

Ja ny dag igen och idag var vi uppe i goood tid,, skönt de,, synd bara att barnen bli så rastlösa och vill fara på en gång,, men man får vara glad att de vill fara till skolan/ dagis,

Sen var de dags för en tur till barnmorskan,,

allt såg bra ut,, dock tyckte jag att magen var lite liten, helst om man jämnför med dom andra men de ska man ju inte,, iaf så var den 23 och jag är i v25 då jag väntade Max var den 27 i v25 se så olika de kan vara,, hjärtljuden var på 140 och den lille ville inte alls att vi skulle få lyssna och flytta på sig hela tiden =)

Han rör sig ju mest hela dagarna men de e skoj,, hoppas de håller sig när han kommit, vaken på dan och sover på natten =) så är de ju nu för tillfället så jag hoppas det håller i sig.


de skall tydligen lägga upp en plan för mig efter röntgen av njurarna imorgon varför vet jag inte men de får jag väl reda på tids nog, inget jag har behov av att veta just nu så jag frågade inte,,


iaf blir de ju ul av njurar imorgon,, läkarbesök den 23 mars, bm besök den 9 april och tillväxtul den 23 april så de händer lite ändå,,

sen har vi ju en massa födelsedagar där emellan med ,,


Nä nu  skall jag bege mig till soffan och slumra en stund och se om värken släpper lite,, hoppas de iaf,,

sen kanske man skall göra någon nytta, fast de sitter i käära känner mig så låg och nere så ja ,,

aja de vänder nog de med hoppas jag,,

måste iaf bestämma vad vi skall äta till midda,, har inte en susning, man äter ju bara samma och samma men äta måste man,, =)


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards