Direktlänk till inlägg 17 april 2009

Rubrik saknas

Av Malin - 17 april 2009 12:09

Ja igår då var de dags för bm besök,,

allt såg bra ut eller nja mitt hb var nu nere på 108 vilket inte var bra alls,, de skall min ligga på 114 hmm men jag fick en månad på mig att få upp de,, hoppas jag klara de nu då bara,

sen kom jag på att jag inte kännt den lille på två dagar och bm kunde inte få han att vakna heller så fick tid för tillväxtul senare på dan ist för nästa vecka,,

så 13:30 var man i solle,,

allt såg bra ut och han rörde sig fast jag kände de inte vilket de tyckte var konstigt,, en stor kille som vägde ca 1800 gr redan,, oj vad paff jag blev har ju alltid haft små bebisar men de e bra att han växer på sig,, och visst fick vi se att de var en han =) så nu kallar barnen magen för Casper så de e bäst han passar till de namnet nu bara =)


sen blev de även bestämt att jag skall fortsätta åka till slå och träffa läkare där ist för hemma pga mina problem så tills nästa gång skall jag ha fått ner allt jag vill ta upp med dom på ett papper så jag itne glömmer nått och så håller jag tummarna att jag får en tidig tid för igångsättning,

blir även ett till ul nästa gång =)


innan jag for hem smet jag in en snabb sväng till Erika och Simon,, lille vännen han var såå trött då jag kom men skönt att få se dom även om de bara var för en kort stund,,


Max hade ingen bra dag alls igår,, han bara gnall och gnall och när han inte gnall ja då hitta han på rackartyg den lille,, hmm undra vem han lär sig de av =)


Richi jobbade igårkväll så jag och barnen for in till han och käkade midda där,, de va nice,,

sen väl hemma igen blev till att ta itu med allt grus som är överallt,, de e de värsta med denna årstid,,


sen fick ju Erika och Simon komma hem igårkväll så härligt för dom,,

hoppas han piggar på sig nu så han får vara pigg ett tag,, och orka äta lite tårta då han fyller år på söndag,,


Idag e de tråkväder ute, trist vill ha sol ju men men får se när den dyker upp, snart hoppas jag,,

här har de inte blivit mycket gjort Emma och Rasmus e på dagis,, Dennis och Emil e ute och grejer med nå bandymål och Max har precis somnat,,

en annan skall väl ta och slännga in tvätt i maskin bla,,



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 februari 2016 18:57

provar ny blogg portal :) Ni hittar mig på www.nouw.com/mybigfamily ...

Av Malin - 10 februari 2016 12:27

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9993229768"

Ont

Av Malin - 2 februari 2016 15:43

ja de senaste dagarna har jag haft olika sorters smärta, började i torsdags med att Rasmus ringer från skolan att han har ont i magen, åker dit, hittar han ensam i kapprummet med ett blodsocker på 3,1 på pumpen så han kan ha varit lägre, pratar med f...

Av Malin - 20 januari 2016 11:03

ja nu har nästan hela familjen avklarat magsjukan, på måndag kväll åkte Max o Tove dit, sen Liam o sen jag:( barnen har kräkts en gång o sedan varit pigga, själv kan jag inte kräkas så jag blir alltid mycket sämre :( jag låg hela dan igår med en mass...

Av Malin - 18 januari 2016 13:02

dennis hade ju i slutet av veckan ont i magen o mådde illa men blev inget mer. Imorse kl 4 så kräktes Rasmus, RASMUS !!!! Kan säga såhär att magsjuka och diabetes går verkligen inte hand i hand :( innan 5 hade han kräkts igen :( kl 4 hade han inga ke...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards