Direktlänk till inlägg 10 juni 2009

knäpp man kan va

Av Malin - 10 juni 2009 10:14

Ja tankarna flög omkring i skallen igår då jag och lilleman låg och myste,,

hmm hur skall man få nog av något som får en att må så himla bra,, ja kidsen,, har ju i de flesta åldrar nu =) och de har var sin charm och ger olika så härligt, visst trotset finns där men de e ju inte jämt,, man har sina dåliga dagar då de mesta är pest och pina men vem har inte de,,

aja jag måtte vara en av dom lyckligaste som fått dessa undebara barn med denna underbara man,, fattar inte att vi ännu en gång fått ett perfekt underverk till,,


En tanke till var att de bästa jag gjorde under graviditeten var att kolla könet,, visst fanns de i bakhuvudet att de kunde vara fel men att de vara minimalt,,

förlossningen blev så mycke mer speciell än de tidigare nu skulle han ju äntligen komma våran lilla Casper, ja  svårt att beskriva men ja de var speciellt,,

snacka om mycket svammel nu =)


igår var vi en sväng till ulla och leif,,

på vägen hem blev Casper hungrig så klart och jag ville in på hemköp innan vi for till stugan för att byta käk till han så han slipper förhoppningsvis att vara hård i magen,,

han var lugn ändå och käk blev de då vi kom fram,, men sen var han inte alls lika glad,, första gången han grina riktigt tro jag,, man blev alldles ställd och fundera men varför e du så ledsen lilla vän,, de gick över dock relativt snabbt och somnade kl 23 för att sen vakna vid 04 fast hade jag vela hade han somna om med tutten igen men han fick käk,,

sen har de varit som vanligt,, antar att han blev övertrött och lite magont och att de var lite knas att inte varit hemma på hela kvällen,,


ja konstigt att man blev så ställd bara man borde ju vara van efter alla kids man har =)

 
 
Ingen bild

pyris

10 juni 2009 13:08

Jag har precis samma tankar o känslor som du. Jag kan inte förstå hur jag kan få vara så lyckligt lottad att få 6 perfekta underverk tillsammans med den jag älskar så.

 
Evelina

Evelina

10 juni 2009 16:08

Låter så himla MYSIGT. Ska väl inte vara och kolla bebisbloggar för då blir man ju så sugen på en till :-)

http://prommis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 februari 2016 18:57

provar ny blogg portal :) Ni hittar mig på www.nouw.com/mybigfamily ...

Av Malin - 10 februari 2016 12:27

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9993229768"

Ont

Av Malin - 2 februari 2016 15:43

ja de senaste dagarna har jag haft olika sorters smärta, började i torsdags med att Rasmus ringer från skolan att han har ont i magen, åker dit, hittar han ensam i kapprummet med ett blodsocker på 3,1 på pumpen så han kan ha varit lägre, pratar med f...

Av Malin - 20 januari 2016 11:03

ja nu har nästan hela familjen avklarat magsjukan, på måndag kväll åkte Max o Tove dit, sen Liam o sen jag:( barnen har kräkts en gång o sedan varit pigga, själv kan jag inte kräkas så jag blir alltid mycket sämre :( jag låg hela dan igår med en mass...

Av Malin - 18 januari 2016 13:02

dennis hade ju i slutet av veckan ont i magen o mådde illa men blev inget mer. Imorse kl 4 så kräktes Rasmus, RASMUS !!!! Kan säga såhär att magsjuka och diabetes går verkligen inte hand i hand :( innan 5 hade han kräkts igen :( kl 4 hade han inga ke...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards