Direktlänk till inlägg 23 juni 2009

Midsommar avklarat

Av Malin - 23 juni 2009 13:22

Ja då man midsommarn kommit och gått,, de var den bästa midsommarafton på länge tro jag,,,

hyrde hoppborg till barnen och sumodräkter till vuxna,, fotboll och brännboll,, fika och go midda och en massa härliga människor,, ja alla hade skoj ,, så härligt,,

lördagen gjorde vi inget speciellt,, fick en chock som hette duga som sitter i lite än tro jag,, men kan bara säga att änglar finns kan jag lova,,


Casper han växer så de knakar,, nu väger han 3424 och är 51,5 lång,, äter sover och skiter,, hur snäll som helst,,

man blir bortskämd av den lillemannen men kan behövas haha,,


de större barnen e redan less på sommarlovet,, de vill ha skolan säger de,, så de får träffa kompisar och greja på,, ja inte helt fel med den rutinen man har då de e skola,, men visst har vi de mysigt med,,


igår då kom man iväg på den första riktiga promenaden sedan Casper kom,, de var nice,, jag och Casper smet ner till kramfors och gick en sväng med vera och elin,, och de var så skönt,, bara surra och flåsa slut som ett tok blev man men behövligt så hoppas de fortsätter bli promenader =)


nu e vi hemma en kort sväng men lite grejer till robin och kolla posten,,

så nu skall vi ta och bege oss tillbaka till stugan för lite käk till Casper och sen blir de tvätt på schemat

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 februari 2016 18:57

provar ny blogg portal :) Ni hittar mig på www.nouw.com/mybigfamily ...

Av Malin - 10 februari 2016 12:27

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9993229768"

Ont

Av Malin - 2 februari 2016 15:43

ja de senaste dagarna har jag haft olika sorters smärta, började i torsdags med att Rasmus ringer från skolan att han har ont i magen, åker dit, hittar han ensam i kapprummet med ett blodsocker på 3,1 på pumpen så han kan ha varit lägre, pratar med f...

Av Malin - 20 januari 2016 11:03

ja nu har nästan hela familjen avklarat magsjukan, på måndag kväll åkte Max o Tove dit, sen Liam o sen jag:( barnen har kräkts en gång o sedan varit pigga, själv kan jag inte kräkas så jag blir alltid mycket sämre :( jag låg hela dan igår med en mass...

Av Malin - 18 januari 2016 13:02

dennis hade ju i slutet av veckan ont i magen o mådde illa men blev inget mer. Imorse kl 4 så kräktes Rasmus, RASMUS !!!! Kan säga såhär att magsjuka och diabetes går verkligen inte hand i hand :( innan 5 hade han kräkts igen :( kl 4 hade han inga ke...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards