Direktlänk till inlägg 19 augusti 2009

ojojojoj

Av Malin - 19 augusti 2009 08:38

Det är rart med barn,,

denna morgon var ännu värre än igår,, hmm alla var vaken för sju och då hade redan h-vetet satt igång,,

fattar inte varför dessa dagar skall finnas,, och de slår ju aldrig fel att de kommer in i trotsen samtidigt,,

orken tröt rejält så här på morgonkvisten, drog täcke över huvudet och bara ville försvinna bort ett tag,, men då jag tog av mig de var jag på samma plats hmm ,,


aja iväg till dagis kom vi med i tid så de var ju inte helt fel och glada var de två över att få komma dit och leka en stund,,

nu skall man ta itu med de större och försöka få dem att förstå att man inte beter som de gör,, hoppas lite går in iaf,,


trots dessa dagar kan man inte leva utan sina undeverk,, de e ju de bästa man har,, men visst kan man få hoppa över dessa dagar,, men men de e som de,,


nu e de dags att sätta fart om man skall hinna klart med allt innan imorgon halv elva,, får hoppas på de bästa

 
 
Ingen bild

Celina

19 augusti 2009 09:54

Är de nåt som är i vattnet nere i Brunne? :)
Vera & du verkar inte haft en bra vecka..
Hoppas semestern blir super istället.

 
Ingen bild

malin

20 augusti 2009 08:22

ja celina kankse e de =)
men nu tar vi nya tag =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 februari 2016 18:57

provar ny blogg portal :) Ni hittar mig på www.nouw.com/mybigfamily ...

Av Malin - 10 februari 2016 12:27

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9993229768"

Ont

Av Malin - 2 februari 2016 15:43

ja de senaste dagarna har jag haft olika sorters smärta, började i torsdags med att Rasmus ringer från skolan att han har ont i magen, åker dit, hittar han ensam i kapprummet med ett blodsocker på 3,1 på pumpen så han kan ha varit lägre, pratar med f...

Av Malin - 20 januari 2016 11:03

ja nu har nästan hela familjen avklarat magsjukan, på måndag kväll åkte Max o Tove dit, sen Liam o sen jag:( barnen har kräkts en gång o sedan varit pigga, själv kan jag inte kräkas så jag blir alltid mycket sämre :( jag låg hela dan igår med en mass...

Av Malin - 18 januari 2016 13:02

dennis hade ju i slutet av veckan ont i magen o mådde illa men blev inget mer. Imorse kl 4 så kräktes Rasmus, RASMUS !!!! Kan säga såhär att magsjuka och diabetes går verkligen inte hand i hand :( innan 5 hade han kräkts igen :( kl 4 hade han inga ke...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards