Direktlänk till inlägg 26 mars 2010

Fredag

Av Malin - 26 mars 2010 09:22

Ja då har dagarna rullat på i rask takt och de är redan fredag igen,, men de e härligt, och mera härligt att gubben slutar kl 3 idag, inte riktigt vant mig vid de ännu men de e så härligt,


Max är äntligen tillbaka på dagis, som han har längtat,, men de går ju inte att gå dit då man har feber,, nu hade han ingen feber igår och ingen i morse heller så han fick åka dit, vilket han blev såå glad för,

Rasmus har tyckte att de har varit rätt skönt att varit ensam på dagis utan brosan, men de e bra de med,, förr ville han inte alls vad där själv,,


Igår var de dags att kolla synen på Emil och Emma ryggen synen vikt mm,,

de gick bra för båda,,

Emil hade en liiite försämring på ena ögat så vi skall till optiken , då vi nu var hos skolsyster,

skall även få träffa en läkare senare då Emil har ont i huvudet väldigt ofta och får värsta utbrotten för ingenting,, men bara han slipper huvudvärk e jag nöjd,,


senare på eftermiddan kom syster och passa lite barn så for jag till bvc så fick Casper och Emma sin sista svinis spruta,, så äntligen e alla klara,,

de gick så bra så och de var så duktiga ,inge grin heller =)


Richi jobbade över igår, så vi for och handlade lite då han kom hem, ingen ville ha midda igår så vi gjorde några mumsiga baguetter ist, de gick de med,


jag smet sedan till Vera, satt bara och surra vi två i nå timmar, rätt nice, bara va utan att nån ropar mamma 711 gånger =)


nu har jag smakat en omelett jag gjort, rätt god men blir lite ändring till nästa gång, Casper sussa i vagnen efter en promenad med hunden,,


skall ta en sväng med siggesug med, men får se om de blir nu eller senare.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 februari 2016 18:57

provar ny blogg portal :) Ni hittar mig på www.nouw.com/mybigfamily ...

Av Malin - 10 februari 2016 12:27

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9993229768"

Ont

Av Malin - 2 februari 2016 15:43

ja de senaste dagarna har jag haft olika sorters smärta, började i torsdags med att Rasmus ringer från skolan att han har ont i magen, åker dit, hittar han ensam i kapprummet med ett blodsocker på 3,1 på pumpen så han kan ha varit lägre, pratar med f...

Av Malin - 20 januari 2016 11:03

ja nu har nästan hela familjen avklarat magsjukan, på måndag kväll åkte Max o Tove dit, sen Liam o sen jag:( barnen har kräkts en gång o sedan varit pigga, själv kan jag inte kräkas så jag blir alltid mycket sämre :( jag låg hela dan igår med en mass...

Av Malin - 18 januari 2016 13:02

dennis hade ju i slutet av veckan ont i magen o mådde illa men blev inget mer. Imorse kl 4 så kräktes Rasmus, RASMUS !!!! Kan säga såhär att magsjuka och diabetes går verkligen inte hand i hand :( innan 5 hade han kräkts igen :( kl 4 hade han inga ke...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards