Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Malin - 26 januari 2010 22:46

ännu en dag passerad,

fullt ös,,

lillvovven har blivit lite som Casper de vaknar båda vi kl sex casper käkar, blixten får också mat och sedan gå ut,, sen kommar han in och sover vidare tills vi andra kliver upp,

sen då alla´barnen kommit iväg på skola och dagis så e de lite bus och sen så sover de båda tills barnen kommer hem =) då de e bus och lek,,


hihihi jag e inte såå poppis =)


idag har blixten haft lite problem stackarn,, han ville såå gärna ligga bredvid mina fötter då jag torka golven,, ni kan tänka er hur många gånger han fick flytta sig =)


nu har han sovit ett tag så antar att de blir bus då vi skall sova,


barnen njuter för fulla segel  av de härliga vädret men nu så verkar de skall dra in oväder,, men jag hoppas de försvinner lika fort igen Om de kommer,,


mycket svammel nu,,

så bäst man går ut med blixten och sedan snarka kudden

Av Malin - 26 januari 2010 09:05

Ja verkar som jag hamnat i en svacka nu =/

halsont från jag vet inte vart, hade tänkt mig en tur till läkaren idag men känns lite bättre än igår så väntar och ser och hoppas de går åt rätt håll,

men kroppen värker med och jag e helt orkeslös,, så tråkigt,, har massor att göra som alltid men får inget gjort,,

skulle behöva en rejäl energi kick, undra var man kan beställa den =)


annars e de full rulle här,, barnen e pigga och krya och gillar de lite mildare vädret, ute nästan hela dagarna nu så härligt att man kan njuta lite av snön ist för att sitta inne och titta på den,


men llill vovven går de alla tiders,, och han har börjat blivit varm i kläderna =)

lite mera bus men´i alldeles lagom  mängd,,

har väl hänt lite kiss olyckor inne, men lätt hänt då de e mera spring nu =)


dock e jag ingen valp människa så längtar tills han e storer jag =), ta med han på promenader och så,, men visst e han underbart ´mysig =)


en liten latis e han allt,, och vill hellre stanna inne än att gå ut =)


nu skall man se om kan få nått gjort idag de vore ju rätt skönt.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards