Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Malin - 31 maj 2010 16:15

Kom solen,, som vi har väntat,, hoppas den har kommit för att stanna ett tag,,

helgen kom och gick i rask takt,

en väldigt bra helg,

i fredags var vi till syrran och hjälpte dom med nån tv, fick även midda,, tack tack, så skönt att slippa tänka på den =)

i lördags var vi till kompisar och fira deras son som fyllt år,

blev även där bjuden på midda, grillat med gratäng till såå gott,,


igår på morsdag blev de en heldag hos mamma och pappa,, de hade ordnat skattjakt både för oss syskon och skattjakt för alla barnbarnen ,,

det var en toppendag, även idag blev man bjuden på midda,, underbart,,


kom hem vid niotiden nångång, barnen var fortfarande uppspelta och hade svårt att sova,

de minsta greja och surra och hade sig lääänge,,

såg imorse att de hade flyttat ihop sina sängar och sovde så =) gullfisar där


de fick en ledigdag från dagis och fortsätta sova,, själv skickade jag iväg skolbarnen och sen kröp jag ner en stund jag med,,


idag har vi varit ute så gott som hela dan, nu e barnen nere på lekparken och jag grejar med middan,

en hel del tvättat har de blivit med, så härligt att kunna torka ute,

mannen jobbar över idag men hoppas att han inte jobbar allt för sent,,

får se om jag tapetserar lite då barnen kommit  i säng

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards