Direktlänk till inlägg 19 februari 2011

Gick bra

Av Malin - 19 februari 2011 13:22

Ja allt gick bra hos bm i igår,, bt var lite bättre och ingen äggvita,,

varför jag har sånnan sd vet de inte,,

och den lille hade huvudet precis vid bäckeingången så nog allt håller den på att bege sig neråt allt,,

hon skickade även iväg urinprov för att se så det inte är nån GBS så hoppas på bra besked från de med till veckan,,

annars var det bara vila som gällde,, och skulle de bli värre ja då blir de en tur till fl,, men de hoppas vi slipper innan det är dags,,

den får gärna vänta två veckor till sedan e de fritt fram för den lille att komma =)


Mår liite bättre idag visst sd men inte lika onda,, och huvudvärk inte den heller lika smärtsam,,

tro att det har hjälpt mycket att mannen varit hemma och hjälpt till nu då barnen varit dåliga,, de verkar dock gå åt rätt håll de med och de e piggare idag,,


Kallt kallt och åter kallt är det igen =( så tråkigt,, tom hunden tycker de e jobbigt och fryser då vi e ute,, bli snabba vändor,,


Annars händer det inte mycket här,, vi tar dagarna lite som de kommer,, idag har jag rensat Max och Caspers rum,, vilket tog sin lilla tid då allt går i snigelfart =)


sen så blir de kalas hos pappsen ikväll,, skojigt,, och gott,,

Richi och några av barnen e på vift,, Emma e uppe och leker och Casper har somnat så jag tro jag slår omkull mig en stund med

 
 
TrollMorsan

TrollMorsan

19 februari 2011 15:32

Skönt att du mår bättre och att barnen är piggare.
Väldigt mysigt att få ta dagen som den kommer också :)

Kram från en 8-barns mamma

http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Malin

19 februari 2011 22:53

ja visst är det =)
hoppas de fortsätter i samma ett tag till =)
hoppas ni har de bra
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 februari 2016 18:57

provar ny blogg portal :) Ni hittar mig på www.nouw.com/mybigfamily ...

Av Malin - 10 februari 2016 12:27

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9993229768"

Ont

Av Malin - 2 februari 2016 15:43

ja de senaste dagarna har jag haft olika sorters smärta, började i torsdags med att Rasmus ringer från skolan att han har ont i magen, åker dit, hittar han ensam i kapprummet med ett blodsocker på 3,1 på pumpen så han kan ha varit lägre, pratar med f...

Av Malin - 20 januari 2016 11:03

ja nu har nästan hela familjen avklarat magsjukan, på måndag kväll åkte Max o Tove dit, sen Liam o sen jag:( barnen har kräkts en gång o sedan varit pigga, själv kan jag inte kräkas så jag blir alltid mycket sämre :( jag låg hela dan igår med en mass...

Av Malin - 18 januari 2016 13:02

dennis hade ju i slutet av veckan ont i magen o mådde illa men blev inget mer. Imorse kl 4 så kräktes Rasmus, RASMUS !!!! Kan säga såhär att magsjuka och diabetes går verkligen inte hand i hand :( innan 5 hade han kräkts igen :( kl 4 hade han inga ke...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards