Direktlänk till inlägg 26 februari 2011

Rätt dålig

Av Malin - 26 februari 2011 13:16

Dag hade jag igår,, En massa onda sd och lite rörelse,, rörelserna kom igång lite bättre fram åt kvällen så de var skönt,,


i övrig var dan rätt ok,, Richis föräldrar kom rätt tidigt,, Richi slutade tidgare idag,, sköönt,

fyndande en syskonvagn( som vi hämtade idag,, )

Mamma kom åt här med oss igår,, Lars och Therese och grabbarna tittade förbi en stund med =) fullt ös,,

förkylningen fortsätter, hoppas nu på att den vill ge med sig snart.


idag har de blivit en hel del städ,, nu tappar hunden massor med hår vilket jag avskyr så damsugaren står framme jämt nu.

Mannen for och köpte syskonvagnen,, och tro de kommer bli bra,, Casper gillade den iaf =)

nu tas de bara lugnt en stund, mannen är hjälper svärisarna i huset en stund.. barnen e där med iaf de små de större är i slalombacken och Casper har precis somnat i vagnen, så jag slänger nog omkull mig i soffan en stund =)


 
 
TrollMorsan

TrollMorsan

26 februari 2011 14:57

Roligt att fynda en syskonvagn! Ha en underbar lördag!

Kram på er

http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Malin

26 februari 2011 15:46

ja men visst =)
ha de ni med =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 februari 2016 18:57

provar ny blogg portal :) Ni hittar mig på www.nouw.com/mybigfamily ...

Av Malin - 10 februari 2016 12:27

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9993229768"

Ont

Av Malin - 2 februari 2016 15:43

ja de senaste dagarna har jag haft olika sorters smärta, började i torsdags med att Rasmus ringer från skolan att han har ont i magen, åker dit, hittar han ensam i kapprummet med ett blodsocker på 3,1 på pumpen så han kan ha varit lägre, pratar med f...

Av Malin - 20 januari 2016 11:03

ja nu har nästan hela familjen avklarat magsjukan, på måndag kväll åkte Max o Tove dit, sen Liam o sen jag:( barnen har kräkts en gång o sedan varit pigga, själv kan jag inte kräkas så jag blir alltid mycket sämre :( jag låg hela dan igår med en mass...

Av Malin - 18 januari 2016 13:02

dennis hade ju i slutet av veckan ont i magen o mådde illa men blev inget mer. Imorse kl 4 så kräktes Rasmus, RASMUS !!!! Kan säga såhär att magsjuka och diabetes går verkligen inte hand i hand :( innan 5 hade han kräkts igen :( kl 4 hade han inga ke...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards