Direktlänk till inlägg 28 februari 2011

Ny vecka igen

Av Malin - 28 februari 2011 11:15

Ja tiden går rätt fort ändå,, fast de emellanåt känns som den går i snigelfart,,=)

barnen verkar iaf vara på bättringsvägen vilket e tokskönt, och mycket gladare e dom ju med,,

alla kom iväg till skola och dagis trots lite strul med bilen,,

jag smet in till grannkärringa en sväng efter jag lämnat dom då vi inte helt kan släppa att de kan ha sett fel på ul och ut kommer en lillebror,, har ju sålt alla kläder efter Casper så var in och lånade lite neutral färgade kläder av Vera =)

kom på att ja kanske skall börja packa väskan som ska med,, man vet ju aldrig när den lille kommer och rätt dumt att stå där och inte ha något så enkelt klart,, så den skall jag fixa idag =)


på onsdag e de ju dags för ul så mycket beror ju på hur det ser ut då om den lille skall va kvar ett tag till eller dags att komma i dagarna efter Ulet,,

men de e då,,

nu skall jag ta hunden och gå ut i de härliga vädret, sen tror jag han skall få sig en dusch =) det är på tiden =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 februari 2016 18:57

provar ny blogg portal :) Ni hittar mig på www.nouw.com/mybigfamily ...

Av Malin - 10 februari 2016 12:27

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9993229768"

Ont

Av Malin - 2 februari 2016 15:43

ja de senaste dagarna har jag haft olika sorters smärta, började i torsdags med att Rasmus ringer från skolan att han har ont i magen, åker dit, hittar han ensam i kapprummet med ett blodsocker på 3,1 på pumpen så han kan ha varit lägre, pratar med f...

Av Malin - 20 januari 2016 11:03

ja nu har nästan hela familjen avklarat magsjukan, på måndag kväll åkte Max o Tove dit, sen Liam o sen jag:( barnen har kräkts en gång o sedan varit pigga, själv kan jag inte kräkas så jag blir alltid mycket sämre :( jag låg hela dan igår med en mass...

Av Malin - 18 januari 2016 13:02

dennis hade ju i slutet av veckan ont i magen o mådde illa men blev inget mer. Imorse kl 4 så kräktes Rasmus, RASMUS !!!! Kan säga såhär att magsjuka och diabetes går verkligen inte hand i hand :( innan 5 hade han kräkts igen :( kl 4 hade han inga ke...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards