Direktlänk till inlägg 8 maj 2011

ännu en helg som passerat

Av Malin - 8 maj 2011 20:17

Hua vad tiden går fort,, ja jag tjatar om de =) men jag hinner inte riktigt med och tycker tiden går föör fort just nu.

kommer fasen inte ihåg vad vi gjorde i fredags,, grannkärringa kom och fika och vis surra mer än så hanns inte då det var dags att hämta grabbarna på dagis,,

Casper hade inga planer alls på att sova efter lunch fast han behöver de,, han slocknade vi tre tiden tro jag,, lite sent jag vet men de var ju fredag och då gjorde de ju inget om han var uppe längre på kvällen,,

tittade på tv gjorde vi men mer då ja kom int ihåg,, minnet e bra men alldeles för kort =)

Lördag,, sovmorgon jo jag tackar,, på födelesedan och allt =)

blev lite bak där på morgonsidan,, Emil for iväg in till stan för lite fotboll inne på stan då det var nån slags bytardag och marknad,,


syster ocg grabbarna kom förbi en sväng och jag fick en fin present =) nu komma jag lukta gott gott =)


goda vänner kom och vi grillade och åt middag lite tidigare än vanligt men rätt smart men sen kom alla  andra samtidigt =) släkt och vänner,,

fina presenter fick jag och Emma =)

en lyckad kväll =)


Idag började morgonen lite tidigare för min del,, kl 07 då Tove ville kliva upp =) klev upp hon käkade och bara myste =)

när somnat igen kom Casper smygandes så då satt vi myste en stund innan de andra kom eftersom =)


härligt väder ute idag,, hunden har fått blivit av med lite päls,, men blev inte klar men får ta de en annan dag,, blev en tur till stugan med,, och där var de ju ännu varmare än hemma,,

sen middagsdags så Emil hann äta innan han hade samling inför fotbollsmatchen,,


Richi, Dennis , Emma och Max for och tittade på Emil, vi andra blev hemma,, Rasmus ville klippa sig så jag klippte han, och då ville Casper de med så han fick ny frisyr med =) så  nu e dom nyfriserade och duschade =)

vi tog sen en liten promenad innan vi gick och hade mys med lite saft och chips till buddisar på tvn =)


Casper somnade tidigit ikväll men han har inte sovit idag,,

nu myser jag med de större innan de kryper ner,, ja Tove med =)

 
 
Trollmorsan, Mamma Till 8 Troll

Trollmorsan, Mamma Till 8 Troll

8 maj 2011 20:42

Ja helgerna går alldeles för fort. Finns så mycket man vill hinna med och göra.

Kram på er från södra Sverige

http://trollistrollmorsan.bloggspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 februari 2016 18:57

provar ny blogg portal :) Ni hittar mig på www.nouw.com/mybigfamily ...

Av Malin - 10 februari 2016 12:27

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9993229768"

Ont

Av Malin - 2 februari 2016 15:43

ja de senaste dagarna har jag haft olika sorters smärta, började i torsdags med att Rasmus ringer från skolan att han har ont i magen, åker dit, hittar han ensam i kapprummet med ett blodsocker på 3,1 på pumpen så han kan ha varit lägre, pratar med f...

Av Malin - 20 januari 2016 11:03

ja nu har nästan hela familjen avklarat magsjukan, på måndag kväll åkte Max o Tove dit, sen Liam o sen jag:( barnen har kräkts en gång o sedan varit pigga, själv kan jag inte kräkas så jag blir alltid mycket sämre :( jag låg hela dan igår med en mass...

Av Malin - 18 januari 2016 13:02

dennis hade ju i slutet av veckan ont i magen o mådde illa men blev inget mer. Imorse kl 4 så kräktes Rasmus, RASMUS !!!! Kan säga såhär att magsjuka och diabetes går verkligen inte hand i hand :( innan 5 hade han kräkts igen :( kl 4 hade han inga ke...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards