Direktlänk till inlägg 30 juli 2011

Vaaaaarmt

Av Malin - 30 juli 2011 21:22

gårdagen spenderades i jakobsberg och barkarby,, hittade lite halva rea priset kläder till Tove =)

sedan grillat till midda och sedan surr med svärföräldrarnas grannar,, =) blev en seeeeeen kväll,, och sängen full i ungar så någon sömn blev de så gott som inte,,


tidigt morgon och trött som bara den,,  och VARMT ute som bara den,,

nästan så de blev lite jobbigt,,

idag har de inte gjorts någe alls,, de andra klev upp lite senare,,

middag blev vi bjuden på av grannarna =) på deras ställe som de har lite på sidan av här där de odlar en massa potatis ,lök, rödbetor mm,

jag blev inte långvarig =( Emma fick såå ont i huvudet så vi gick tillbaka till lägenheten  så hon fick alvedon  och vila,,

samma huvudvärk har både Max och Emil haft med och feber, som typ sitter i ett dygn och sedan ör de bra, så vi hoppas de blir lika snabbt övergående för Emma.

Imorgon blir de hemfärd,, har lite att göra innan tisdag då vi har kalas =) Max fyller ju 4 år storgubben =)


Nä nu skall jag försöka packa ihop lite så behöv jag inte göra allt imorrn.

 
 
TrollMorsan

TrollMorsan

30 juli 2011 22:41

Låter som en trevlig och underbar vistelse!
Kör lugnt hem!

Mängder med kramar till dig och din familj!

http://trollistrollmorsan.blogspot.com

 
en6barnsmamma

en6barnsmamma

4 augusti 2011 09:33

Kläder på rea är aldrig fel ;)
Grattis till 4-åringen i efterskott.

http://en6barnsmamma.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 februari 2016 18:57

provar ny blogg portal :) Ni hittar mig på www.nouw.com/mybigfamily ...

Av Malin - 10 februari 2016 12:27

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9993229768"

Ont

Av Malin - 2 februari 2016 15:43

ja de senaste dagarna har jag haft olika sorters smärta, började i torsdags med att Rasmus ringer från skolan att han har ont i magen, åker dit, hittar han ensam i kapprummet med ett blodsocker på 3,1 på pumpen så han kan ha varit lägre, pratar med f...

Av Malin - 20 januari 2016 11:03

ja nu har nästan hela familjen avklarat magsjukan, på måndag kväll åkte Max o Tove dit, sen Liam o sen jag:( barnen har kräkts en gång o sedan varit pigga, själv kan jag inte kräkas så jag blir alltid mycket sämre :( jag låg hela dan igår med en mass...

Av Malin - 18 januari 2016 13:02

dennis hade ju i slutet av veckan ont i magen o mådde illa men blev inget mer. Imorse kl 4 så kräktes Rasmus, RASMUS !!!! Kan säga såhär att magsjuka och diabetes går verkligen inte hand i hand :( innan 5 hade han kräkts igen :( kl 4 hade han inga ke...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards