Direktlänk till inlägg 22 augusti 2011

Hinner inte med

Av Malin - 22 augusti 2011 23:10

Tiden den bara flyger fram och jag hinner inte riktigt med känns de som,,


Iaf hade ju Emil cup som jag skrev om,, och den VANN dom =) tokroligt,,


mindre roligt var sen att han och brosan blev lite oense och bråkade såklart med varandra och ja Emil fick en smäll på fingret så de såg inte så bra ut,, blev nästan 2 dagar med gips, han tog sen bort de för att kunna spela fotboll hmmm vad säger man,, fingret såg iaf mycket bättre ut och han var glad ,, inget var brutet eller så men behöve vila liiiite.


under veckan som gick så började vi med en light renovering här hemma,, kan ju inte ha stooor kalas och ha ett kök som var två färgat en hall som aldrig blev klar och inga tapeter på väggen i trappen,,

men nu så snart e de fixat =) känns så bra,,


Och nu har skolorna dragit igång, Emil har bytt skola men det gick bara bra,, och Rasmus har börjat förskoleklass, även de gick bra,, var bara typ en kvart i dag,, =) imorrn lite längre stund för på onsdag dra igång en liten längre stund,,

dagis starten får jag se när de blir,, känner ingen brådska med de,, är i valet och kvalet om vi ska ha de kvar lr inte ?


nä huset sover och de skall väll jag ta och göra med,, ett beök till tvättmaskinen innan man knoppar bara.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 februari 2016 18:57

provar ny blogg portal :) Ni hittar mig på www.nouw.com/mybigfamily ...

Av Malin - 10 februari 2016 12:27

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9993229768"

Ont

Av Malin - 2 februari 2016 15:43

ja de senaste dagarna har jag haft olika sorters smärta, började i torsdags med att Rasmus ringer från skolan att han har ont i magen, åker dit, hittar han ensam i kapprummet med ett blodsocker på 3,1 på pumpen så han kan ha varit lägre, pratar med f...

Av Malin - 20 januari 2016 11:03

ja nu har nästan hela familjen avklarat magsjukan, på måndag kväll åkte Max o Tove dit, sen Liam o sen jag:( barnen har kräkts en gång o sedan varit pigga, själv kan jag inte kräkas så jag blir alltid mycket sämre :( jag låg hela dan igår med en mass...

Av Malin - 18 januari 2016 13:02

dennis hade ju i slutet av veckan ont i magen o mådde illa men blev inget mer. Imorse kl 4 så kräktes Rasmus, RASMUS !!!! Kan säga såhär att magsjuka och diabetes går verkligen inte hand i hand :( innan 5 hade han kräkts igen :( kl 4 hade han inga ke...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards