Direktlänk till inlägg 23 augusti 2011

som jag lovat =)

Av Malin - 23 augusti 2011 12:29

Nu medans de små sover och större leker tänkte jag  få till lite bilder som jag lovat =)


    här är vårat paradis =) här spenderar vi heeeela sommaren =)

vi trivs som bara den ,


  Utsikten vi hade från husvagnen då vi semsterade på öland =) vi hade en tok härlig vecka och vi längtar redan tills nästa gång vi kan åka dit =)


  en del av badet på öland,, där vi hade det såå roligt.


  våran lilla modell =) här i pojpo mössa =) visst är den fin  =)ja lill prinsessan med =)

påwww. pojpo.se kan ni hitta mera fina mössor =) som min bästa vän syr =)


  så söta små fötter =)


  Vår fina fotbollsgrabb som då var på väg till cupen,, som de vann =)

storkillen med som nu börjat 4:an och flyttat till ny skola.


  En till stor kille som börjat föreskoleklass =) och än så länge går de bara bra.


  vår stora pinsessa som börjat 2:an


  Charmtrollet som inte är så sugen på dagis , vill hellre va med mamma så får se om de blir så ist =)


  vår busunge Max, som hade bestämt sig för att INTE vara på dagis, men som ABSOLUT INTE skulle gå hem då vi var där och hälsade på =)


  Gopojken som bloivit så stor, och nu var dags att börja 6:an, här i sin älskade onepiece (stavning)

  störst och minst i barnaskaran,, ibland så lyckas man få han på bild =)

Robin som blir 18 om en månad,, 

här lite kvällsmys med syster när han tror att ingen ser =)

lillsyrran som prova sin nya fina skor =)


 

Lillhjärtat 5 månader


 
 
Ingen bild

Celina

24 augusti 2011 20:39

Vilka superfina barn du har! :)

Malin

26 augusti 2011 09:18

tack =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 februari 2016 18:57

provar ny blogg portal :) Ni hittar mig på www.nouw.com/mybigfamily ...

Av Malin - 10 februari 2016 12:27

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9993229768"

Ont

Av Malin - 2 februari 2016 15:43

ja de senaste dagarna har jag haft olika sorters smärta, började i torsdags med att Rasmus ringer från skolan att han har ont i magen, åker dit, hittar han ensam i kapprummet med ett blodsocker på 3,1 på pumpen så han kan ha varit lägre, pratar med f...

Av Malin - 20 januari 2016 11:03

ja nu har nästan hela familjen avklarat magsjukan, på måndag kväll åkte Max o Tove dit, sen Liam o sen jag:( barnen har kräkts en gång o sedan varit pigga, själv kan jag inte kräkas så jag blir alltid mycket sämre :( jag låg hela dan igår med en mass...

Av Malin - 18 januari 2016 13:02

dennis hade ju i slutet av veckan ont i magen o mådde illa men blev inget mer. Imorse kl 4 så kräktes Rasmus, RASMUS !!!! Kan säga såhär att magsjuka och diabetes går verkligen inte hand i hand :( innan 5 hade han kräkts igen :( kl 4 hade han inga ke...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards