Direktlänk till inlägg 30 augusti 2011

Nu blev de kvällen

Av Malin - 30 augusti 2011 22:23

Ja och med kvällen kommer även hostattackerna =(

Just ni har Emil, Max och Casper kommit ner till oss och ligger i våran säng,, hm hur ska de bli med sömnen inatt tro, dom tre plus jag och R i en 160 säng,

ja vi får väl se om jag får plats eller om det blir soffan.


Dock har vi ett problem annars med på kvällen,, Emil som är 10 kan inte sova om de andra somnar före han hm, sen skall alla sova med varandra,, de spelar ingen roll att de delar två och två, de som är 10, 8 och 6 år vill hemskt gärna sova med brosan som är 12 hm han vill inte alltid ha dom inne i sitt rum men oftast så bara han får sängen,, och jag blir tokig på detta tjat och tjafs,,  visst är detbra att de trivs med varandra och får trygghet men de behöver ju sova fast de gör de ju men blir lätt små bråk, prat läääänge,,

något tips,

har alltid besluts ångest  över barnen rum med,, får klura lite mera tro jag,,


Idag har vi fått hem bänkskivorna till köket och jag längtar tills de e på plats,, får se när vi får dit dem, vi har ju en massa annat som skall fixas med,,

idag har vi även varit på fotboll =) Emma hade match, de var sååå duktiga och kämpa så bra men blev ändå en förlust men de gör inget de var så duktiga.


idag är jag trött  trött trött,, ont i bihålorna, skallen och halsen =( hoppas de vänder fort,, skulle vilja sooova länge men sömnen lär lysa med sin frånvaro känns de som,, men vi hoppas på de bästa,,

nu skall jag mysa ner mig i soffan med Cappe och Max som kommit in i tv rummet nu, de e inge pigga så de blir inge dagis imorrn, så vi ser lite film och hoppas de somnar sen och får sova lite =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 februari 2016 18:57

provar ny blogg portal :) Ni hittar mig på www.nouw.com/mybigfamily ...

Av Malin - 10 februari 2016 12:27

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9993229768"

Ont

Av Malin - 2 februari 2016 15:43

ja de senaste dagarna har jag haft olika sorters smärta, började i torsdags med att Rasmus ringer från skolan att han har ont i magen, åker dit, hittar han ensam i kapprummet med ett blodsocker på 3,1 på pumpen så han kan ha varit lägre, pratar med f...

Av Malin - 20 januari 2016 11:03

ja nu har nästan hela familjen avklarat magsjukan, på måndag kväll åkte Max o Tove dit, sen Liam o sen jag:( barnen har kräkts en gång o sedan varit pigga, själv kan jag inte kräkas så jag blir alltid mycket sämre :( jag låg hela dan igår med en mass...

Av Malin - 18 januari 2016 13:02

dennis hade ju i slutet av veckan ont i magen o mådde illa men blev inget mer. Imorse kl 4 så kräktes Rasmus, RASMUS !!!! Kan säga såhär att magsjuka och diabetes går verkligen inte hand i hand :( innan 5 hade han kräkts igen :( kl 4 hade han inga ke...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards