Direktlänk till inlägg 31 augusti 2011

Som jag trodde

Av Malin - 31 augusti 2011 09:34

Ja de blev som jag trodde,, väldigt lite sömn =( Max somnade i soffan och sov bra =) men värre var de med Emil, han hosta och hosta och hosta så ja han kräktes


sen var de lite lugnt ett tag för att ändras lite, han börja hosta igen men denna gången en annan typ av hosta,, jaha , jag kände igen hostan så jag kollade så hade medicinen redo,, och men v sådär nån visst efter nån timma började han få problem med andningen =( de var kruppen,, tur att våra barn svara jättebra på kortisontabletter, som ska ta längre tid innan de verkar, men på dessa går de rätt fort,, så med kortison, hostmedicin och helöppet fönster så somnade Emil gott och kunde få sova ett tag,, dock hade ju kl hunnit ticka bra mycket och var redan 03, Casper måste ha drömt MASSOR han vaknade och grinade ett antal gånger =( men efter 5 sov han med,, men så ringer ju väckarn 06:30, GÄSP

av alla dagar med så var det idag Emil skulle få nytt bandage,, men vi pallrade oss dit och fick de fixat sen hem för att mysa ner oss i soffan,, Max och Emil ligger men Casper han flyger runt runt

ska se om vi kan få han att mysa ner sig i soffan med.

 
 
Erila

Erila

31 augusti 2011 10:49

Men huvva da, hoppas dom kryar på sig fort! Få va nog med skador och sjukdomar nu;)

http://erikaa.bloggplatsen.se

Malin

31 augusti 2011 12:46

Erila =) js de tyck jag med,, varför inte ge ett förkylningsvaccin med =)
ja nu klättrar de på väggarna,, så jag hoppas de e piggare imorrn

 
TrollMorsan, Mamma Till 8 Trolll

TrollMorsan, Mamma Till 8 Trolll

31 augusti 2011 12:06

Oj det låter hemskt... tur ni har barn som svarar på medicinen! Hoppas att det blir bättre snart!

Massor med kramar till dig och din familj!

http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Malin

31 augusti 2011 12:46

tack ja de e jättetur,, nu hoppas vi de fortsätter att gå åt rätt håll

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 februari 2016 18:57

provar ny blogg portal :) Ni hittar mig på www.nouw.com/mybigfamily ...

Av Malin - 10 februari 2016 12:27

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9993229768"

Ont

Av Malin - 2 februari 2016 15:43

ja de senaste dagarna har jag haft olika sorters smärta, började i torsdags med att Rasmus ringer från skolan att han har ont i magen, åker dit, hittar han ensam i kapprummet med ett blodsocker på 3,1 på pumpen så han kan ha varit lägre, pratar med f...

Av Malin - 20 januari 2016 11:03

ja nu har nästan hela familjen avklarat magsjukan, på måndag kväll åkte Max o Tove dit, sen Liam o sen jag:( barnen har kräkts en gång o sedan varit pigga, själv kan jag inte kräkas så jag blir alltid mycket sämre :( jag låg hela dan igår med en mass...

Av Malin - 18 januari 2016 13:02

dennis hade ju i slutet av veckan ont i magen o mådde illa men blev inget mer. Imorse kl 4 så kräktes Rasmus, RASMUS !!!! Kan säga såhär att magsjuka och diabetes går verkligen inte hand i hand :( innan 5 hade han kräkts igen :( kl 4 hade han inga ke...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards