Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Malin - 17 januari 2011 08:45

ja den springer i väldig fart emellanåt =)


vi som var så duktig att komma upp på morron försov oss rejält i torsdas hmm,

vaknade halv åtta,,, väckte de stora och de blev fart på dem,, på med kläderna och ner och fika, ringde mannen så han skulle skjutsa dem till skolan,, Robin missade den första bussen med,,, men han fick ta nästa,,

till dagis kände ja ingen brådska,,,

tack vare att morfarn kom och skjutsade barnen ( han var ute och åkte ) så kom de i tid till skolan och vi andra fikade och gjorde oss klara i lugn och ro =)


eftersom natten bestod av väldigt lite sömn så la jag mig då ja lämnat av barnen,,,

sover sååå illa nu =(

under dan fick jag så dumma besked av f-kassan så satt med dom i telen från lunch till kl 4 hmm, dessutom e de dom som gjort en massa fel och inte jag,, aja fick tag i en vettig människa som ringde mig på fredan och sa att allt var löst nu,,, så får se om man får några pengar denna vecka, annars skulle jag rina henne igen,,


allt detta tjafs har ju gjort så man har en massa problem med magen,,, de är inge vidare,,, så nu hoppas jag att allt e över,,


helgen bestod av lite röjning i källaren,,, barnen tycker de e så roligt att få hjälpa till =) och ute gick de inte att vara då de var 27 grader kallt =( söndan blev de skottning lite ute lek och fika hos mina föräldrar =)


vi var ute ganska länge, idag var de -1 ute och snö,, inte konstigt att man blir sjuk då vädret e så upp och ner,,


kvällen bestod sedan av söndagsmys =) vi skippar fredags mys och har de på söndagar ist =)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards