Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Malin - 15 maj 2012 21:17

Ja nu e de kvällen =) trött frusen och skall hoppa in i duschen =)

äntligen idag så kom solen fram =) idag på dan blåste de ändå ganska kallt =( men vi tog en prommis till dagis och hömta grabbarna =)

sen var vi inne länge, Casper däckade på en gång efter lunch,, de tar på att busa på dagis =)

de andra tittade lite på film och myste i soffan,,

de större grabbarna har varit med pappsen på jobbet, även så imorgon,, praodagar de har med skolan,,

Ikväll har Emil varit på fotbolls träning och även Emma,, vi tog de fyra minsta och Emma och promenerade till hennes träning,, var riktigt varmt och skönt =) de större kom ner senare,, under tiden vi var där hann de bli riktigt kallt och nu e jag rätt frusen =/ nu sover alla de små efter lite kvällsfika,, alla somnade imon några minuter,,

så nu skall jag ta mig den där duschen =)


Imorgon så blir det en prommis ( om vädret tillåter) när barnen e lämad på skola och dagis, och efter de tårt bak,, '

på Torsdag har vi ju kalas igen =) då fyller Dennis tonåring =) 13 år helt sjukt att han blivit så stor .

Nä dusch var det =)


Av Malin - 15 maj 2012 09:27

och T


har denna buskille hemma idag med mig och Tove =)

 
Av Malin - 15 maj 2012 09:18

Phu så trött jag e =/ Tove tyckte de var dags att äta lite extra precis då jag höll på somna =/ så de var bara att kliva upp och fixa lite käk till na,

hon käkade och somnade och jag la omkull mig igen,, hann precis slumra till så grinade Casper hysteriskt och väckte då sin bror och ja så hade vi 2 killar i sängen (trångt) fick tillslut en liten plats (behöver en större säng ) och börja slumra till så kommer Emma, även hon mardrömmar och då ont i magen och kunde inte sova =( så bäddade ner henne i soffan och slog på en film och så kröp jag ner igen,, ja så de blev inte mycket sömn inte =(

imorse var Rasmus häning och trött i benen som han säger då vi misstänker att få blodsockerfall vid dom tillfällena,, gav han en banan lite snabbt och väckte sen de andra,, R fick vara hemma idag då de ändå har kort dag idag och så han få käka lite mer i lugn och ro,

Han var lite surer innan han somnade igår då hans första fotbollsträning blev inställd =( som han sett fram emot

den,, aja nya tag nästa vecka,

Idag har Emma och Emil träning =)

Nä nu kolla vad lillfröken hittar på för bus,, önskar hon kunde börja gå snart,, mista lilla grus bit eller vad som helst åker in i munnen =/ och de blir mycket lättare när man är ute =) men men de kommer när de kommer

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards