Alla inlägg den 16 maj 2012

Av Malin - 16 maj 2012 22:30

Ja nu e de kvällen igen =) så himla trött men kan inte lägga mig ännu då jag har en tårtbotten i ugnen som inte riktigt e klar än,,

det känns nu att lillfröken tyckte att vi skulle börja dagen tidigt, mannen har däckat i soffan han =)

Ja alla sover och de är bara jag och tvn,


har varit härligt väder idag =) underbart och barnen har varit ute mesta delen av dagen =)

Tove har varit väldigt grinig idag =( men blir så då man inte sover då man e trött,,,


blev sen handling idag och sen middag men goood =) vilket resulterade i sent tårt bak =/

och när jag väl hade mätt upp för att fixa tårtbotten så har jag inge strösocker =/ blev en promenad bort till grannkärringa =) tur man har dom =) så det blev en en tårtbotten iaf =)

sen har jag gjort två lat tårtor =) med färdig botten och marsan sås och choklad pudding =) snabbt och enkelt,, vad har ni i era tårtor ? =)

nä mycket svammel nu =/ta ut tårtbotten ur ugnen och sen krypa till kojs, blir en låååång kalas dag imorrn =-)

Av Malin - 16 maj 2012 09:33

´Tydligen så verkar de som de är menat att jag skall vara trött nu för tiden =/ sjukt svårt att somna igen =( Casper kom ner till oss igen och nu början han ta rejält med plats =) och sen tyckte Tove att det var dags att ´kliva upp kl 4 =/ hon fick käk men ville inte somna om, strax efter fem var mannen snäll och klev upp med henne så fick jag vila en liten stund till =) självklart somnade hon lagomt till de var dags att kliva upp med de andra,, hon fick sova medans vi andra gjorde oss klara =)

morfar var snäll och skjutsade skolbarnen och jag och de minsta tog en promenad till dagis =)

sen fortsatte jag min promenad, och oj vad hörligt att promenra med den nya vagnen =) jag bara älskar den =) varmt var det med, solen lyser och det är ju bara för härligt,, hoppas nu bara att solen e här för att stanna ett tag =)

Nu hemma och Tove busar för fullt =) hon har dragit fram en kudden som hon kastar sig på och sen ligger och myser =)

så nu innan vi skall promenera tillbaka till dagis skall jag hinna ta en svängom med damsugaren.


Har nu satt upp ett mål för mig själv,, och det är ayy ta minst en promenad om dan och  än så länge går det riktigt bra =) blev ingen i söndags och måndas men min benhinnor behövde den vilan för de gjorde sååå ont,, men nu är det bättre,, och det känns så bra,, och varje promenad känns bättre och bättre =) senare lägger jag in lite mer träning för att få upp lite muskler i kroppen, för de finns nästintill inte.


nä dags att sätta fart =)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards