Alla inlägg den 29 maj 2012

Av Malin - 29 maj 2012 09:30

Ja hua så kallt de var på fotbollen igår =( ska de inte bli sommar snart, vill ha sol och värme nu.

Tyvärr så blev de förlust för Emils lag igår =( men bara ta nya tag =)

det blev en sen kväll och många frusna =/ alla kröp ner i sängarna då vi kom till stugan,, vissa somnade nästan innan de hamnat i säng =) casper dock som sovit så mycket låg och filosofera länge men somnade han med =)

Jag gick och plockade och greja lite medans de andra sov, och sen slog jag mig ner i soffan och kikade lite på tv innan jag la mig.

Hade ingen lust alls att kliva upp imorse =/ sovit så himla bra inatt =) minns när jag sov så bra sist, och låg så skönt när de var daags att kliva upp,, och se alla trollen sova så skönt gjorde de ju inte lättare ,, men de var bara att masa sig ur sängen, fixade mackor till barnen innan jag väckte dem så de var bara för dem att sätta sig och fika =)


kom i tid även idag med =)


Idag är de sol ute men ingen värme =( och de blåser sååå =/ tar nog och slå på en maskin med tvätt så kanske torkar de bra ute =)

skall se om jag tar mig en prommis nu innan de små skall hem så har jag fixat den promenaden,

promenaderna har inte blivit som jag tänkt mig =( haft massa hela helgen så då blev de inga, =/ men jag hoppade studsmatta iaf alla dagar i helgen, och de känns i låren kan jag säga =)

igår de promeneraade jag med syskonvagen till och från fotbollen så då blev de en liten prommis iaf =)


ikväll är det mera fotboll, då har Emma och Rasmus match =) som tur e har de efter varandra så då missar jag ingen =)

sen är de träningar resten av veckan =)

Hoppas vi hinner få lite tapet inne på toan i stugan i veckan med men de ser mörkt ut =(  men snart så

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards