Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Malin - 19 januari 2012 10:32

Igår morse såg jag på  en gång då R vaknade att han inte mådde bra , han raglade ner och frågade om ha måste gå till lekis idag ? klart han inte skulle,, han åt några mackor rätt snabbt och fick lite cola (en sockerkick) så blev han fort mycket bättre men fick ändå vara hemma,,  mest troligt fick han ett blodsocker fall,, skönt att de blev bra så snabbt.

Igår kväll for de större grabbarna med pappan i huset och såg på hockey, så jag och de mindre for ner till syster där vi blev bjudna på middag =) gott gott, barnen lekade och hade skoj och vi surrade =) kvällen blev lite senare än jag tänkt men de blir så ibland,, barnen somnade dock rätt fort och även jag var trött så la mig med,, de andra kom senare.


Ja då de somnade senare igår fick jag bokstavligen dra upp barnen imorse =( men de gick bra de med =) nu har ajg gjort de viktigaste måstena och matteboken e framtagen,, T sover ute i vagen och jag skall väl ta och läsa lite ur matteboken med =) blääää

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards